Bence yalaka olmadigimiz icin ve egolarini oksamadigimjz i icin insanlar bize karsi kotu ilgisiz vs oluyo sizce?

Bence yalaka olmadigimiz icin, egolarini oksamadigimiz icin insanlar bize karsi mesafeli, ilgisiz, kotu davranislarda bulunurlar vs. Sizce de boyle degil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Gnxll
Güncellemeler
+1 yıl
Artik yalaka olmaya karar verdim..
Bence yalaka olmadigimiz icin ve egolarini oksamadigimjz i icin insanlar bize karsi kotu ilgisiz vs oluyo sizce?
Cevapla