Sizce insanlara olduğundan fazla değer verdiğimiz için mi mutsuz oluyoruz?

Evet arkadaşlar hayatımız her zaman hayal kırıklığı ile devam ediyor. Etrafımızda sadece kötü gününde yanimizda olan ama iyi gününde aramayan insanlar var. Derdiyle dertlenip sevinciyle sevinçlenen bizlerin suçu iyi insan olmak mı? Bu hayat iyi insan olmayı kaldırmıyor mu ne düşünüyorsunuz?
Sizce insanlara olduğundan fazla değer verdiğimiz için mi mutsuz oluyoruz?
Cevapla