İnsanların bizim hakkımız da ne düşündüğünü nasıl umursamayız?

İnsanların davranışlarını bakışlarından konuşmalarına kadar takip eden birisiyim o insan biraz soğuk davransın veya yanlışlıkla bir hata yapayım hemen onu takıyorum işte böyle yapmamalıydım veya bu neden böyle davranıyor gibisinden bu döngüden nasıl çıkarım?

İnsanların bizim hakkımız da ne düşündüğünü nasıl umursamayız?
Cevapla