Beynin en tehlikeli yanı, "ters çaba" kuralına göre çalıştığı anlardır... Başınıza gelmesinden en çok korktuğunuz şeye odaklanırsanız, beyin onu size çeker, korktuğunuzu başınıza getirir... Beyin odaklanılan hedef için çalışır, hedef olumsuz olsa bile onu gerçekleştirmeye çalışır...
Başınıza gelmesinden korktuğunuz, korkularınız var mı?
Her insan gibi benimde var tabi.. Yalnız hissetmek gibi.. Yanlış anlaşılmak gibi.. Dediğiniz gibi nasıl bir enerji ise çağırıyorum usul usul..
Bir de burada zikredemeyeceğim korkularım var. Rabbim kimsenin başına vermesin. Bunu düşününce gerisi "hiç" kalır. Rabbim kimseyi onunla sınamasın. Korkularımızdsn bizleri emin eylesin.
Allah'a hakkıyla teslim olabilsek, korkularımızdan emin olurduk... Yeterki o iman ile inanabilseydik... Allah, bizlere o imanı nasip etsin... İnşallah... Amin... Hayırlı geceler dilerim
Elbette her insan gibi benim de korku ya da endişelerim var. Fakat ben oldum olası, bu bahsettiğiniz ters çabayı bilmesem de, bu korkularımı dile getirmem hatta zihnimi de onunla çok meşgul etmem. Çünkü bunların zihnimde olması beni zamanla huzursuzluğa iter. Günlük yaşamım da bu huzursuzluktan bir şekilde payını alır. Teslimiyet içerisinde olmak, beni korkularımdan ya da endişelerimden arındırıyor ve bana daha iyi geliyor.
Elbette var ama şunu iyi biliyorum ki Rabbim derdini verirse sabrını da verecektir Aslında benim bu hayatta en büyük korkum annemi kaybetmek ama biliyorum fâni dünyada yaşıyoruz bir gün her canlı gibi hepimiz öleceğiz. Ve korkunun ecele faydası yok
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Başıma şu gelirse ne yaparım gibisinden düşüncelerim yok. Olması ihtimaline karşı bile öncelikle bekle olsun görelim taktiğini uygularım. Her felaket yardımları ve yardımcıları beraberinde getiriyor. Bıkalım olsu, o zaman bakarız hal çaresine.
Allahü Teâlâ, tüm kadınları; böyle iletlerden -tehlikeden korusun, muhafaza etsin... Nihai işin temeline döndüğümüz zaman, anne-babaların çocuklarını yetiştirmesine geliyor. Yani nesilli yetiştirmenin ne kadar önemli olduğuna...
Kendi kendisini gerçekleştiren kehanet ya da pigmaylon etsi ya da bizim ladün ilmine göre "çağırma" dediğimşz şey bu. Malesef çok etkili bir şey, o yüzden, dillendirmiyorum pek onları.
Fazlasıyla var. Tvde Dışarıda veya kendi çevremdeki olumsuzlukları görünce benim de başıma gelecek mi diye düşünmeden edemiyorum. Beni iyice paranoyalaştırdı. Kurtulamıyorum hiçbirzaman.