20 yaşıma kadar babamın prensesi, biricik kızıydımve 20 yaşımda babam beni dövdü, artık o vasfı da mı kaybettim?

Ben ilk çocuğum benden sonra bi oğlan oğlandan sonra da bi kız kardeşim var. Sonra küçük bi oğlan daha oldu. Babam beni hep biricik kızım ilk göz ağrım diye severdi. Her gün eve geldiğinde ilk beni sorardı. Beni kız olmama rağmen 2 oğlundan da çok severdi. Annemden ömür boyu eziyet gördüm o yüzden bi tek babama tutunuyodum. Ama annem bu sene boşanmaya kalktı ve babamı bana karşı doldurttu. Babam da beni suçsuz yere dağ başında sopayla dövdü ben arabanın içindeyken, çığlıklarımı herkes duydu. İnanamıyorum gerçekten şu an bunları yazarken gözümden damla düştü. Beni 20 yıldır prensesim aşkım diyerek büyüten adam beni o şekilde dövdü. Ve biz 2 kızız, hani babamın biricik kızıydım artık onun da değilim demi? Değersiz hissediyorum çok üzülüyorum
20 yaşıma kadar babamın prensesi, biricik kızıydımve 20 yaşımda babam beni dövdü, artık o vasfı da mı kaybettim?
Cevapla