• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Psikoloğa ihtiyacı olanlar var mı? Varsa neden? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Psikoloğa ihtiyacı olanlar var mı? Varsa neden?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

71

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • SEMAAYKIZ
    SEMAAYKIZ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 37%
    +1 yıl

    BENIM COK IHTIYACIM VAR SU GUNLERDE

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Paylaşabilirsin istersen

      Yorumla
    • SEMAAYKIZ
      SEMAAYKIZ
      +1 yıl

      UZUN HIKAYE SIKMAK ISTEMEM

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden sıkılayım ki. Asıl anlatırsan mutlu olurum

      Yorumla
    • SEMAAYKIZ
      SEMAAYKIZ
      +1 yıl

      bız bır sene aşk yasadık ve sevgılım bı sure sonra ayrılmak ıstedıgını soledı evlenmemıze ımkan yok falan vs. bahanelerle terk ettı benı. bende evlendım ve oda evlendı 1 senedır evlı ama sımdı bana yaklasmaya calısıo arıo facen faln ılgılenıo. kıskanıo, bu adam evlı sımdı bu ne yapmaya calışıo mutsuz mu ne? capkınlık mı? kafam karısık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir zamandan sonra insanlar eskiye dönmek isteyebilir. Bu seana dönmek istediği veya arkadaşça konuşmak isttediği için de olabilir. İyisi mi şu an ikinizin de bir yuvanız var. Sakın ona inanıp yuvandan filan olma. Eşin görürse yalnış anlayabilir. O yüzden boşver senle ilgilenmesine izin verme

      Yorumla
  • DarkApple
    DarkApple Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    öfke problemi için var benim.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki nelere en fazla öfkelenirsin ve öfkelendiğinde ne yaparsın

      Yorumla
    • DarkApple
      DarkApple
      +1 yıl

      Dengesizim. Kaşımdaki kişinin ukalalığı, hal ve hareketleri batarsa uyarmam bunun onlarca defa yapınca patlarım. eşya kırarım. Arabadaysam hız yaparım. Telefon fırlattığım oldu. Bardak kırdığım oldu. Elimde bardak kırdım bir seferinde izi hala durur parmağımda. :) zarar veriyorum ve cidden tedavi gerek ama ilaç saçma. uyuşturucu kullanıyormuşum gibi oluyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki arkadaş ortamının mu bunda etkisi var yoksa ailenin mi

      Yorumla
    • DarkApple
      DarkApple
      +1 yıl

      arkadaş ortamı. çeşit çeşit cins cins insanlarla tanıştım. para veripte almıyorum petshop ya da hayvanat bahçesinden kaçıyorlar sanki. beni buluyorlar. :/ çok insan tanıyıp çok insanı sildim ama bu sorun farklı bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bnce sorun şu : Sen çok insanlarla karşılaştığın için herkese pek kolay kolay güvenemiyorsun. Sana yamuk yaptıklarında direk siliyorsun. Artık sen kendini kullandırtmak ve ezilmek istemiyorsun başkalarına otoriter olmak istiyorsun tek sorun bu. Bence hemen arkadaş ortamını değiştir ve yeni aktiviteler bul. Mesela spora gidebilirisin bir işte çalışabilirsin :) Ve her şeyi içinde saklamaya çalışmamalısın. Mesela atıyorum fatmanın davranışını beğenmedin onu O ANDA söyle. Yoksa bir faydası olmaz. Öfkene gelince daha sakin ve sağlıklı düşünürsen mutlu olursan öfken kendiliğinden dinecektir inan bana :)

      Yorumla
    • DarkApple
      DarkApple
      +1 yıl

      çok teşekkürler. beni tanımıyorsun değil mi? :D valla beni anlattın bir kaç cümlede :D

      Yorumla
  • PinkSlayer
    PinkSlayer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dertlerimi anlatabileceğim birini istiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabii.. Alatabilirsin

      Yorumla
  • Granger
    Granger Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    obsesyon gitmeyi düşünmüyorum ama :)

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki en çok neyi takıntı ediyorsun. Biraz hayatından bahset bana :)

      Yorumla
    • Granger
      Granger
      +1 yıl

      kız arkadaşımı, bu hastalığımın sebebi olarak da onu görüyorum zaten. Beni düşündüğü için söylediği küçük bir yalan dünyamın içine sıçtı resmen :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hmm. Ne yalan söyledi peki :)

      Yorumla
    • Granger
      Granger
      +1 yıl

      Eski sevgilisi mesaj atmış, mesajı görünce eski sevgilisinin mesaj atıp atmadığını sordum hayır demişti. Nedeni de beni üzmemek içinmiş daha öncede yılışık eski sevgilisi yüzünden rest çekmiştim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız seni üzmemek ve tatsızlık çıkmaması için doğru olanı yapmış. Bazı kızlar eski sevgilisini ballandıra ballandıra anlatma ve kıskandırma taraftarılar o iyi ki böyle değil :)

      Yorumla
    • Granger
      Granger
      +1 yıl

      Ama sorduğum zaman belliki görmüşüm de soruyorum niye söylemez insan panik yaptım diyor. Söylediği o saçma sapan yalan şu an benim resmen psikolojimi bozmuş durumda 2 saat mesaj atıp haber vermese düşünmeye saçma sapan şeylere kafamı yormaya başlıyorum. Keşke olmasaydı ama aşmaya çalışıyorum bakalim kendi başıma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kötü düşüncenin temeli huzursuzluktur. Sen kızarkadaşına güvenmelisin. Biraz empati kur. Mesela senin eski sevgilin mesaj atsa bunu diğer sevgiline söyler misin? Elbette onu üzmek istemezsin. o seni sevdiği için de böyle yapmış olabilir :)

      Yorumla
  • IAlucard
    IAlucard Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yardımcı mı olacaksın?

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmem orasına sen karar verirsin

      Yorumla
    • IAlucard
      IAlucard
      +1 yıl

      E o zaman ne diye soru açmışsın. Bir sonuca ulaşmayacaksa, bir amacı gaye etmiyorsa bu soru niteliğine girmiyor. Dolayısıyla bu başlığın burada durması gereksiz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hmm ne olduda böyle birden bunu söyledin ki

      Yorumla
    • IAlucard
      IAlucard
      +1 yıl

      Sinirlerim bozuk. İnsanlara çözüm olamayacaksan boşuna dertlerini, sıkıntılarını hatırlatman gereksiz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sıkıntısı unuttuysan sorun yok. Burada sıkıntıları olanlar içlerini rahatlatmak istiyor. Bazen tüm sıkıntılar ağır gelebiliyor tek başına. Onu paylaştığın zaman az da olsa rahatlıyorsun. Ama senin şu an sorunun yok söylediğin kadarıyla. Geçmişte olduysa önemli değil çünkü kimin geçmişi toz pembe ki..

      Yorumla
    • IAlucard
      IAlucard
      +1 yıl

      Bir kaç dakika, bir kaç saat unutmak için bu tür forum sitelerinde takılıyorum fakat burada bile rahat yok. Sıkıntıyı anlatmakla emin ol hiç bir şey değişmiyor. Belli bir süre sonra insan anlıyor sıkıntıyı ne kadar anlatırsan anlat bir şeyin değişmediğini.

      Yani çözüm olmayacaksan böyle sorular sorman saçmalıktan ibaret. Derdime hiç bir şekilde bir çare bulamıyorum. Yapı olarak çok takıntılı bir insanım ve depresif bir ruh halim var. Farklı olduğum için acı çekiyorum. Asıl üzücü olan taraf ise artık o kadar acı çekmeye alıştım ki acı çekmeyince kendimi garip hissediyorum. Kafayı yemek üzeriyim kısacası.

      Ayna karşısında konuşurken rahatlıyorum birazda olsa sadece. Beni en iyi anlayan aynada ki suretim. Bazen çok kötü durumdayken bildiğin aynada ki ben bana öğüt veriyor.

      Yorumla
    • IAlucard
      IAlucard
      +1 yıl

      Uzun zaman önce kendimden korktuğumdan beri aynaya çok fazla bakmıyorum. Gerçek hayatta ağlarken aynada ki ben pis pis gülüyordu. Hareketlerimiz aynıydı ama ben ağlıyordum o gülüyordu. Gözlerinde ki kötülük her haliyle belli oluyordu. O günden sonra fazla bakmadım aynaya falan.

      Yorumla
  • Jhonnie0
    Jhonnie0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bir danışmana ihtiyacım var

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlat istersen?

      Yorumla
    • Jhonnie0
      Jhonnie0
      +1 yıl

      Buradamı anatıyoruz saatliği kaç buçuk bunun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstersen gizli kullanıcı olabilirsin.

      Yorumla
    • Jhonnie0
      Jhonnie0
      +1 yıl

      Herşey ortada olduktan sonramı hanımefendicim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya kim gördü beyefendicim :)

      Yorumla
    • Jhonnie0
      Jhonnie0
      +1 yıl

      Olmaz dedikodu olur :///

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahaahh :D

      Yorumla
  • Elaoztrk
    Elaoztrk Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Pfft alışverişe çıkmak varken ne lüzumu var.

    0
    0 Yorumla
  • AnılÇağlayann
    AnılÇağlayann Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    niye sen doktor musun?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır değilim

      Yorumla
    • AnılÇağlayann
      AnılÇağlayann
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • WOLKYDJ
    WOLKYDJ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    aşırı sinirli ve sabırsız. agresifim

    0
    27 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden peki sinirlisin ve nelere çoğunlukla sinirleniyorsun

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      siz kızlara aşırı derece kılım artık sebepsiz yere benden nefret etmeniz artık bunalttı ulan bir sebep söyleyin be melek olan bir kız bile benden durup dururken nefret ediyor görür görmez sapık diyor. hiç kötü bir niyetim olmadı hiç bir kızın yanında kötü söz söylemedim. davranış desen efendi davranıyorum siz yineden nefret etmekte ısrar ediyosunuz naptım l*n ben şimdi size heee kezbanlar!!! :@

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen amacını biliyorsun fakat bunu yansıtamıyorsun ya da diğer insanlar bunu yalnış anlıyor. Sen de biraz fazla samimi olmadan ciddi bir şekilde konuş. Sadece onlara arkadaş gibi olduğunu hissettirebilirsin mesela :) Genelde erkekler kızlara bazen başka niyetlerle bakabiliyor. Bu yüzden kızlarda da bir önyargı olabiliyor. Lütfen biraz daha önyargısız davranmalarını sağla kızların ve ciiddi bir şekilde fazla samimi olmadan önce arkadaş gibi konuş. Seni tanıyınca 2 hafta sonra filan daha rahat konuşabilirsiniz.

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      ya kardeşim siz şekilci olduktan sonra ben nasıl yaklaşiyim size ya kız daha beni 2 m'den görüp önyargılı davranıyo daha ağzımı açmadan ben bişi yapmadan kızlar benden nefret ediyo sen de gelmişsin ciddi konuş arkadaş gibi hissettir. ya kızlar izin vermiyo diyorum ya istemiyolar hatta ölüp gitmemi bile istediler. SEBEP YOK KARDEŞİM SEBEP YOOOKKKK.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki dışarıdan nasıl bir insan gibi görünüyorsun? Tarzın filan nasıl

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      tipsiz, itici (bu kızların görüşü özellikle) kısa boylu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence kendine güven sorunun var. Kendine güvenmelisin önce. Sen kendini güzel ve iyi hissedersen herkes öyle hissetmeye başlar. Bir süre kızlarla takılma arkadaşlarını erkeklerden seç daha sonra yavaş yavaş kızlarla iletişime geçersin. Yani aslında amacın kızlarla konuşmak olmasın. Amacın kız erkek farketmeden arkadaşlara sahip olmak olsun

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      böyle yazıcağınızı biliyodum özgüven özgüven özgüven peehh. ya kardeşim benim kendime güvenim var onlar bana güvenmiyo tipsiz olduğumu itici olduğumu sürekli onlar dile getiriyo ben değil daha tanımadan etmeden sapık abaza diyolar ve yaşım 22 bugüne kadar benim hiç mi hiç kız çevrem olmadı sevgilim de olmadı onların yüzünden gay damgası yedim. bana burada özgüven demeyin özgüvenle alakası yok selam vermek bile onlara harammış yüzüme bakar suratlarını buruşturuyolar merhaba dedimmi de oflayıp pufluyolar bu olanlardan sonra hala sorun bende mi yani? bir kez daha düşün DOKTOOOORRR!!!

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      şimdi sen bile benim fotoğrafıma baksan sende o diğer kızlar gibi düşünürsün. aynı fikirde olursun onlar gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben doktor değilim. Bence sen sinirlisin ve güler yüzlü değilsin bu yüzden de olabilir.. Lütfen biraz daha sakin konuşur musun ben ne yaptım sana :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben asla insanları tipi için ayırmam. Ayrıca bence sen abartıyorsun tipini.

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      ztn oraya sinirli olduğumu yazdım ve bunun sebebi sizlersiniz. sizin yüzünüzden bu hale geldim ben evet güler yüzlü de değilim çok sert bakarak dolaşırım. ben önceden böyle değildim gayet sakin sevgi dolu biriydim ama bunları yaşadıkça artık yetti sizin bu şekilciliğiniz yüzünden yapacak bişeyim kaldı istiyosunuz ki piç serserilerle arkadaş oliyim tip ayırma olayın da da inkar etme ben kendi tipimi de abartmıyorum. siz bana gelip sürekli tipime bakar aşağılarsanız ben de size aşırı fevri davranırım. ne yapiyim yani pis yedili deki orço mu oliyim hayret bişi yaaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir psikoloğa görünebilirisn

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      buyur psikologmuş ya bu yazdıklarımdan sonra hala sorunu bende görmen nasıl bir kafadır yaa psikoloğa görünüp napıcam aynı şeyleri söylicem o senin yazdıklarını söylicek olay kısır döngüden ibaret olacak. kızlar diyorum benden sebepsiz yere nefret ediyolar diyorum istemiyolar beni diyorum sen gelmişsin bir psikoloğa görün vallahi güldürdün haa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki hiçbir kzın arkasından kötü bir söz söyledin mi dürüst ol?

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      söyledim çünkü bana acılar çektirdi amacı beni kullanmakmış gerçekte o da benden nefret ediyomuş durup dururken kazığın kralını attı bana bende arkasında o* diye bağırdım.

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      benden nefret ettiğini benim görünüşümü beğenmediğini söyledi aşırı itici geliyomuş dış görünüşüm. bunu bana kazığı atarken söyledi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak. Sen sinirlerine hakim olamayıp kötü düşüncelere kapılıp karşındakini kırabiliyorsun. Aslında sen sevmek sevilmek istiyorsun ama şuana kadar karşına çıkan kişiler bunu tatmin edememiş. İnsanları sevemiyorsun kolay kolay artık. Çünkü bir kere güvenin sarsıldı senin için. Ayrıca özeleştiriye açık değilsin. Kişiliğin bu mu? Buysa tavsiyelerim olucak. Ya da eklemek istediğin bişeyler var mı

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      BÜTÜN KIZLARIN ALLAH BİN BELASINI VERSİN NOKTAAAA

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      İNSANLARI HELE SİZ KIZLARI ARTIK SEVMİYORUM AŞIRI KIL OLUYORUM AYRICA KALP KIRMAK BENİM İÇİN BİR ZEVKTİR VE BU ZEVKİMDEN HİÇBİR ZAMAN VAZGEÇMİCEM

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eskiden de böylemiydin peki?

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      kardeşim ben oraya ne yazdım eskiden böyle değildim sakin sevgi dolu biriydim yazdım sen yorumlarımı okumuyo musun yaa? bu hale gelmemin nedeni SİZLERSİNİİİZZZZ. anladın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki şimdi bana çıktığın veya sana kötü davranan kızları yazıyorsun ve sebeplerini de yazıyorsun. Ama bu noktada tarafsız olmanı ve özeleştiriye açık olmanı istiyorum anlaştık mı?

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      Çıktığım mı ya benim hiç kız çevrem olmadı diyorum allah allah. Bana kötü davranan kızlar belli kızlar değil hepsi aynı. melek gibi bir kız bile bana kötü davranıyo görünüşüme laf ediyo benden nefret ediyo bütün kızlar. belli bişey yok bunda hepsi öyle ve bunun çözümü de yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çözümsüz bir sorun olamaz. Peki sen başkasının yerinde olsaydın ve çocuk yani sen yanına gelip senin gibi davransaydı ne düşünürdün.

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      Arkasında olur bende destek çıkardım haklı bulurdum

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      Noldu doktor pes mi ettin dünyanın en iyi psikoloğu da olsa bunu çözmen imkansız sorunları sırf bende araman ztn saçmalık bir insan 7 sinde nefret ediliyosa 70 inde de nefret edilir ben umudumu kestim hiç bir kız bana ne saygı ne de sevgi göstericek sen bile benim fotoğrafımı görsen sen bile nefret edersin hatta hakaret bile edersin siz kızlar böylesiniz işte iğrenç mahluklar

      Yorumla
  • kıvançınfacearkadaşı
    kıvançınfacearkadaşı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yaşadığımı hissetmiyorum ölü gibiyims

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yaşadık peki bunu hissettirecek. Anlat istersen

      Yorumla
    • kıvançınfacearkadaşı
      kıvançınfacearkadaşı
      +1 yıl

      Anlatirsam 1ay sürer burasida anlatabilecegim bur yer değil su an profilim gizli gorunuomu özel olarak beni dinlemek istersem yazabilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burada kimse kimseyi dikkat etmiyor. Ama istersen daha sonra gizli kullanıcı olarak göründüğünde yazarsın. Yine de cevap verebilirim..

      Yorumla
    • kıvançınfacearkadaşı
      kıvançınfacearkadaşı
      +1 yıl

      Meelden konuşalım yanlış anlama mesaj at bu konumu paylascamsaj at özelden konuşalım yanlış anlama bu konu hakkında ben sticam xperim düşük veya atamilyo engelli

      Yorumla
  • Mojo_-
    Mojo_- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gerek yok zaten psikolok dalındayım :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevindim. Hangi dalı seçiceksin :)

      Yorumla
  • kiboscuk
    kiboscuk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    sevgilimden ayrıldım+üniversiteye yerleşemedim :'(

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hmm biraz daha açabilirsen sevinirim :) yani sevgilinden ayrılman gayet normal. Herkese olabilir. Üniversiteye yerleşememek yine herkese olan şey. Tekrar hazırlanabilirsin.

      Yorumla
    • kiboscuk
      kiboscuk
      +1 yıl

      üniversite kazanamadığım için sevgilim bnden ayrıldı :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O onun kaltesini gösterir. Demek ki her şeyi üniye bağlıyor. İyiki bunu erkenden gördün. Kızsın eminim güzelsin elini sallasan ellisi. Eminim peşinden koşacak erkekler mutlaka vardır. Sen kendini yeter ki güçlü hisset ve ona ihtiyacın olmadığını göster. Bırak böyle yalandan sevgiyi aşkı :) Ne güzel tekrar hazırlanıcaksın istediğin yeri inşallah kazanırsın. Bazı insanlara ailesi izin vermiyor tekrar hazırlanmasına ya da istekli olmuyor. Seb istedikten sonra olmaz diye bir şey göremiyorum ben :)

      Yorumla
    • kiboscuk
      kiboscuk
      +1 yıl

      sanırım haklısın çok saol :)

      Yorumla
  • demetyazci
    demetyazci Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    çok ihtiyacım var cünkü psikoloji okuyorum

    0
    0 Yorumla
  • profit
    profit Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    çok ciddi terapiye ihtiyacım var

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden peki. Anlat istersen..

      Yorumla
    • profit
      profit
      +1 yıl

      böyle yazmakla olmaz. ayrıca profesyonel olman lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki. O zaman bir psikoloğa gitmelisin

      Yorumla
  • ŞevvalD
    ŞevvalD Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aile tartışmalarından dolayı var

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden ailenle tartışıyorsun anlaşamadığınız konular ne?

      Yorumla
    • ŞevvalD
      ŞevvalD
      +1 yıl

      Anlaşabildiğimiz konu yok genellikle annemle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Annen nasıl bir insan? hangi huylarını sevmiyorsun

      Yorumla
    • ŞevvalD
      ŞevvalD
      +1 yıl

      Hiçbir huyunu desem yeri

      Yorumla
  • _Sonata
    _Sonata Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Herlesin vardır tedaviyi reddediyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne peki

      Yorumla
  • akdegul
    akdegul Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    Gerek yok gayet huzurluyum

    0
    0 Yorumla
  • cürretkar
    cürretkar Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 415 cevap paylaştı.

    var baba her eve lazım bır psıkolok ;)

    0
    2 Yorumla
    • ForeverAction
      ForeverAction
      +1 yıl

      Kanka nabıyon :D Çapulcu Mert'ten selamlar :D

      Yorumla
    • cürretkar
      cürretkar
      +1 yıl

      kardeşim takılıyoruz sen :)

      Yorumla
  • UnhappyKing
    UnhappyKing Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    nickimden belli var ^^

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden peki. Bahsetmek istersen dinlerim:?

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      çok sebebi var mesela abimin vefatı okadar anti depresan kullandım ama hiç bir halta yaramadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Antidepresanlar sadece insanı uyutmak hayata daha kayıtsız ve bulanık bakmayı sağlar. Bazı kişilerde etkili olabiliyor evet ama bu kesin sonuç değildir mesela sende olduğu gibi.. Ölmek her insanın mutlaka başına gelebilecek bir şeydir. Her canlı mutlaka ölecektir. Buna hep böyle alıştık böyle dedik. Ama aslında her insan sonsuzluğa gidecektir dersek daha mantıklı olur. Çünkü abinin sadece bedeni yok yanında.. Ruhu her zaman seninle sen farkında olamasan bile. O iyi birisiydi bunu sen de biliyorsun. Onu da çok seviyordun bunu da biliyorsun fakat onun şu an yanında olmadığı senin üzülmeni gerektirecek bir sebep değil çünkü sen de onun yanında olacaksın. Eğer ki sonsuzluk diye bir şey olmasaydı o zaman üzülmeni söylerdim. şu an sen hayattasın hala nefes alabiliyorsun arkadaşların var.. Daha ne istiyorsun ki? O kadar insanlar var açlıktan anasını babasını kaybediyor hayata küsüyor tacize uğruyor nice felaketler kötülükler görüyor. Çok şükür sen bunları yaşamadın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen mutlu ol eminim o da bunu isterdi.. :)

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      hayırlısı

      Yorumla
  • gokhan389
    gokhan389 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    ben warım kanka herkez bana deli diyor o yüzden :S

    0
    0 Yorumla
  • Ayıı93
    Ayıı93 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cenazede Bile Gülüyorum Bu Yüzden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    susadım ben kalkıp bana su getircek kızla evlencem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ne bu senin bitirme ödevinmi :)

    0
    0 Yorumla
  • Doganaleon
    Doganaleon Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 729 cevap paylaştı.

    Nedenini bilmiyorum ama ihtiyacm var sanrm

    0
    0 Yorumla
  • serkan1616
    serkan1616 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    kendıle aynada bir konuş...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    herkesin biraz psikolağa ihtiyacı vardır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ders calismak kilo vermek istikrarli olmak icin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sevdiğim kızdan ayrıldım benim ihtiyacım var

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam anlat istersen. Neden ayrıldın nasıl ayrıldınız ne zaman ayrıldınız ayrıntısıyla belirtisen sevinirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      özelden anlatabilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten gizlisin burdan anlatabilirsin istersen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gizliyim ama tanıyanlar olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki sen bilirsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    var artık yaşamak ağır geliyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden? Bunu sana düşündüren ne

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    var evde kaldım psikoljim bouluyo gitgide

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde kaldım derken biraz daha aç :) neden böyle düşünüyorsun ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sanırım bayan psikolgusunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yas geciyo cevremde kız kyok arkadasım yok cogu evli ortam yok ailem baksa onlarında aynı kendimi pek begenmem hiç de olmadı zaten :((

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence tek sorun kendini beğenmemen? Neden kendini beğenmiyorsun ki. Tüm canlılar sana hayranlıkla bakarken senin gibi olmak için gözünün görmesi elinin tutması ayaklarının koşması için neler vermezler ki.. bir kendine bak eşsiz bir vücuda harika bir donanıma sahipsin. Bu hangi canlıda var ki? Bir kargaya kılıç kullanmayı 100 yıl bile geçse öğretebilir misin? Veya bir yılan ayakları olmadan yerde sürünerek geziyor. Bütün canlılar sana insanlara hizmet ederken sen nie kendini önemsemiyorsun? Sırf yüzünde birkaç kusurun olduğu için mi? Bence bu tarz düşünceler gerçekten çok yanlış. En iyi sen kendini tanırsın ve sen özelsin. Böyle düşün. Kendine gerçekten güven. Çünkü sen bile kendine güvenmezken başka insanlar sana neden güvenip sevgili olsun ki :) Her insan yakışıklı ve değer görmeye layıktır :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haklısın ama karsımızda kız dene bir varlık var içim ii olsada tanımadıgı için veya dış görünşten red edicek maksat kızlarla iletişim kurmak cunku öyle bir imkanım olmadı hiç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İmkanı yaratacak olan da zamanı ayarlayacak olan da o kişiyi seçecek olan da sensin ! Ben senden değerli bir şey göremiyorum kendi açından bakarsan. Kaderin ne getireceği belli olamaz belki o seni bulur. Sen sadece güleryüzlülüğünü ve iyiniyetliliğini kendine güvenini koru gerisi tamamdır. Bugünden itibaren yeni bir insan ol. Yeni insanlarla tanış ve yeni yerlere git. Sadece deniz kıyısında tek başına uzan veya bir ormanın derinliklerini keşfet. Orada mutlaka konuşacağın insanlar olacaktır. Sen kendine güven ben güvensizlikten başka engel göremiyorum ! :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaşadıgım yerde cok zor birini bulmak benim bu yasta gidebileceğim bir yer yok iş haricinde artık kendimi bozucam bu gidisle iyi niyetimi kimse göremez tanımadan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen böyle nie huzursuzluğa düşüyorsun? Senin birine ihtiyacın yok. Senin sadece kendine güvene ve kendini sevmeye ihtiyacın var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şu anda var ama yalnız basıma kaldım herkes evlendi gitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gerek yok çözümü biliyorum
      sosyal ol cevre edin bir kurslara vs yerlere git annen bulsun vs vs
      kendimiz psikolog olduk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlardan en önemlisi kendinle barışık ol :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      barışık olmam bunların olcagı anlamına gelmez

      Yorumla
  • Eceelilizimnsnbx
    Eceelilizimnsnbx Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    merhaba bana da yardımcı olurmusun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    var çok fazla kafamda fadimenin düğünleri çalıyo

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok sinirliyim ve agreisfim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden peki sinirlisin? nelere tahammül edemiyorsun

      Yorumla
  • -MAYK
    -MAYK Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı.

    psikologmusun:)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır henüz değilim :) Ama yardımcı olmaya çalışırım istersen. d

      Yorumla
    • -MAYK
      -MAYK
      +1 yıl

      :) çok tatlısın. okudum neredeyse tüm yazılanları. ama buradan anlatamam özelimi.
      insanlara fikir vermen güzel ama.. mayk bunu beğendi :p

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahah :D Teşekkür ederim gizli kullanıcı olup yazabilirsin.. gizli bunu beğendi:p

      Yorumla
    • -MAYK
      -MAYK
      +1 yıl

      gizli gizli yazamam bana ters :) sen niye gizleniyorsun bakiim:) gizlipsikolog :)

      Yorumla
  • Selime_Dmr
    Selime_Dmr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sosyal fobi, takıntı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden sosyal korkun var ve takıntıların neler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    tedavi edeceksen yazalım :)

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tedavi değil de tavsiye diyelim ona :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok canm ya bana tedavi lazım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam tavsiyeleri kendine tedaviye dönüştürecek sensin :) Rahatlamak istersen anlatabilirsin.. Seni zorlamayacağım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      burdamı anlatayım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özelden değil. Eğer istersen burada anlatabilirsin senin için sorun olmazsa..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tskler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    manyagım bu yuzden lazımdoktor musun

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olma adayıyım. Buyur dinliyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      dr hasta gizliliğine ne oldu olaya adaysın dr adayı ama bunu bilmiyon ne iş

      Yorumla
    • cems34
      cems34
      +1 yıl

      Sen önce şu okulunu bitir üzerine klinik yüksek lisans yap , böyle özenme işlere girişme en iyisi...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen beni tedavi edemezsin

      Yorumla
  • sevcanus
    sevcanus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    var manyagım

    0
    0 Yorumla
  • yengeç1
    yengeç1 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 604 cevap paylaştı.

    Sosyal fobi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hmm. Herkesin belli dönemlerde karşılaşabileceği bir sorun. Sence neden sosyallikten korkuyorsun?

      Yorumla
    • yengeç1
      yengeç1
      +1 yıl

      Elimde olan birşey olsa zaten korkmam istemsiz birşey bu

      Yorumla
  • Blaskowitz
    Blaskowitz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet var

    0
    0 Yorumla
  • esquel
    esquel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    seansı ne kadar :D

    0
    0 Yorumla
  • kbra1994
    kbra1994 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    aşırı sinir

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      en sinirlendiğin şeyler ne

      Yorumla
    • kbra1994
      kbra1994
      +1 yıl

      çok kolay sinirlenirim
      ama en çok biri saçıma dokunduğunda sinirlenirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım. Bu bir huy sadece senin de özelliğin bu. Tek sorunun bu mu

      Yorumla
    • kbra1994
      kbra1994
      +1 yıl

      yok insanlar ters bir şey söylediğinde de çok kolay sinirlenen bir yapıya sahibim

      Yorumla
    • DoktorHannibal
      DoktorHannibal
      +1 yıl

      ben dişlerden aldırdım cok acıdı

      Yorumla
  • güveniliradm
    güveniliradm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Yok gereksiz bence

    0
    0 Yorumla
  • renatt
    renatt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Var kuşum otmuyo:)

    0
    2 Yorumla
    • barannq
      barannq
      +1 yıl

      Arkadan ötturelim belki etkiye tepki yapar ;)

      Yorumla
    • renatt
      renatt
      +1 yıl

      Kalbin bozukbe bilader okuşta sorunyok fışkırtımmı tavana yapıştırıyorum evdeki muabet kuştan bahsttik :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sosyal fobim var :((

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yardım etmicekmisin banaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden sence? Bunun sebebi ne

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Psikoloğa ihtiyacı olanlar var mı? Varsa neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Psikoloğa gidenler? 35 cevap verildi
Psikoloğa sadece sorunu olan insanlar mı gider? 5 cevap verildi
Psikiyatrist'ler Veya Psikolog'lar da Psikolojik Destek Alıyormudur Acaba? 5 cevap verildi
Psikoloğa gidenler hakkında ne düşünüyorsunuz? 4 cevap verildi
Psikoloğa gidenler, gitmek rahatlatıyor mu? 14 cevap verildi
Psikoloğa ihtiyacınız olduğunu düşünüyor musunuz? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨