sen hayatı deli dolu yaşayanlardansın. senin için hayat eğlenmek için en güzel durak. fakat bu değil ki sıkıntıların dertlerin yok. var, ama bu hiçbir dert ve problem senin hayatı tiye alıp üzülmene yetecek kadar güçlü değil. böyle kalabilmenin formülü aslında kolay, olaylara basit yaklaşmak ve pes etmemek. inatçı bir yapın var, bu inatçı yapının üzerine bir de gurur eklendi mi, işte tam anlamıyla sensin o
Ahahahaha kanka birşey dicem tamamen yalan ulan ben derbeder psikolojisi bozuk yalnız hayattan nefret eden biriyim gerçekten uğraşacsgını tahmin etmedim eline emegine sağlık 😀
kendine haksızlık yapıyorsun, profil resmine bakmadım bu arada, tamamen hislerimle konuşuyorum. sen sadece olayların ve mekanın yarattığı baskıyla böyle düşünüyorsun. özündeki sen bu değil, sadece değişmen lazım ama senin kendine inancın yok ki daha
hayat sizi yormuş... fakat bazılarını hayat çabalamadığı halde yorar, siz bu hayat için çok şey feda etmişsiniz. o da size vermiş, vermemiş değil. kimi zaman sizi mutlu etmiş kimi zaman üzmüş. sizi mal olarak memnun edecek şeyler yaşatmış, ama hiç kalbinize göre insanlarla karşılaştırmamış. bu yüzden kalbinizin bir köşesi hep boş.
senin için hayat bir akşamüstü arkadaşlarla birlikte tatile çıkma haberi sonrası bavulları toplarken ki heyecan gibi. büyütülürken, dogmatik bir ailede büyümediğin için, insanların her şeyi ciddiye alıp büyütmeleri gibi garip komplekslerin yok. hayatın trajik ve komik yanını iyi görüyorsun ama bu seni şımarık bir insan yapmıyor. senin için önemli olan şey yeni şeylerin yarattığı heyecansal devinim. bu hayatın tek cazibesi yeni deneyimler, ve hala yaşıyorken mutlu olmak. fakat böyle renkli bir hayatın olmasına rağmen keskin sınırlarında var. olaylara ve kişilere kendini kaptırmazsın
Seni değerlendirirken profil resminden ayrı değerlendireceğim: Sen alfa bir kızsın. Girdiğin ortamlarda sana karşı yapılan bir alaya asla izin vermezsin, sana karşı yapılan bir iğnelemeyi asla unutmazsın. Olayların ve insanların birer simülasyondan ibaret olduğunu bilirsin, bu yüzden geçici heveslerin yoktur. Kararlı olabildiğin zamanlar asla vazgeçmezsin. Bir şeyi istediğinde onu nasıl elde edeceğini çok iyi biliyorsun fakat her şeyi isteyen bir yapın yok, yeri ve zamanı çok iyi kontrol ediyorsun. Soğukluğunun sebebi geçmişte insanların nasıl bir yüze sahip olduğunu görmen ve artık değişim seni zorunlu kıldı
dışarıdaki soğuk yapının altında çok tehlikeli bir insan yatıyor. buradaki tehlikeli insan, yırtıcı bir içgüdüye sahip. kafasını koyduğu şeyi yapan, kimseye hesap vermek zorunda olmayan, ve bundan nefret eden, kişilerin, acaba ne derler? takıntısıyla yaşamayan, kimsenin kendi hayatına şekil vermesini istemeyen, kendi kurallarıyla hayatının sınırlarını çizdiği, bu kurallar dahilinde birisi olursa, onun kim olduğuna bakmaksızın oyun dışı kalabileceği bir karakterin var.
göründüğü gibi birisi değilsin. sen bazen en güçlü olduğun dönemlerde bile farklı olmayı seçen birisin. büyük ihtimalle şu ana kadar değerlendirdiğim kişiler içinde en sıradışı olanısın. çünkü senin diğer insanlara ihtiyacın yok, sen tek başına yetebilen bir insansın. diğerlerinin peşinden gitmezsin, şüphe etmeyi ve olayları sorgulamayı seven birisin. fakat psikolojik olarak çok ciddi takıntıların var. bir olaya, bir şahısa veya geçmişteki bir şeye takılıp günlerce bununla yoğrulabilirsin kafanda. kendi kendine bile eğlenebilirsin fakat bazen de herkesten kaçıp yalnızlığı tercih edebilirsin, bu aslında bir kaçış değil yeniden deşarj olma
senin hayatın şu çok popüler olan siyah camlı arabalar var ya, onlar gibi değil. senin arabanda cam da yok. sen, her yerde her şeyi yapabilecek umursamazlığa sahip cesur bir insansın. kafana koydun mu yapıyorsun, tereddüt etmiyorsun bir insandan başta hoşlanmadın mı devamı gelmiyor ona şans tanımıyorsun. senin için hayatın içindeki şeyler fazla ironik, bazıları büyük psikolojik değişimler geçirir, aslında sen çocukluktan beri böylesin, biraz şımarık gibi görünen, ama bu sadece açık sözlü ve cesur yapısından dolayı, sessiz gibi duran ama değil sessiz değil en büyük ateş olan
sen iyi niyetli bir insansın. şu zamanına kadar saflığından, temiz kalpliliğinden çok fazla kişi yararlanmaya istismar etmeye çalıştı, ama hiçbir kötülük ve seni yarı yolda bırakışları, asla engel olmadı kalbinin hala temiz kalmasına. sen insanları dış görünüşüyle yargılamazsın, sabırlı olmandan dolayı olayları olduğu gibi kabullenir ve isyan etmezsin, fakat bu mücadeleden kaçtığın anlamına da gelmez.
ilerisi için çok konuşamam böyle bir yeteneğim de yok. fakat bu yapını bırakmalısın. çünkü bu yapıda üzülen taraf sen olursun. geleceği kurmak istiyorsan önce baş kaldırmalısın. neler olduğuna bakmalısın. seni üzenleri hayatından çıkarmalısın. affetmemeyi öğrenmelisin.
sen, eskiden herkes gibi hayatı olan ama büyük bir aydınlanma ve değişim sonrası farkındalığa erişmiş bir insansın. bu farkındalıkla birlikte etraında gördüğün her maddeye yeni anlamlar yeni bakışlar getirmişsin, bu da senin için evreni yeni tanımak gibi olmuş. (nietzcshe sonraları devrim) insanları yeni haliyle tanıyınca eski hali gibi olmadıklarını anladın. bu seni üzdü, onlardan uzkalaştın. fakat anladın ki onlarsız da yapamıyorsun, fakat insanlarla iken en çok güvenini kaybettiren anlar yaşatıyorlar, çünkü onlar hala aynılar. burada esas problem senin geldiğin zihinsel yeterliliğe diğerlerinin gelememesi, bu da evrende seni yalnız hissettirmeye neden oluyor
siz kendisiyle barışık bir insansınız. fakat bu yollara gelmeniz kolay olmadı. sizin geçmişinizin faturası buradakilerden biraz daha ağır oldu. şuanki yaşınızı anımsayın, bundan 5-6 sene önce şuanki ruh halinde miydiniz? kadınlar genellikle psikolojik olarak lisede tamamlanırlar, ama siz lisede olduğunuzdan çok daha farklısınız. siz ruhunuzu özgürleştirdiniz, sizin gözlerinizdeki ışıltı: ben kendimi fethettim ışıltısı. fakat hala ruhunuz narin, o gözlerde hala hassaslık var. o gözlerde, yarı yolda bırakma, yargılama, ve incitme diye korkan ve bu yüzden mesafeler koymak zorunda olan bir kadın var, her şeyden öte, bir kadın
denemekten korkan birisi değil. bazılarının ilkleri zor olur ama senin içindeki meraklı ve deneme içgüdü her şeyi pozitif bir anlayışla baş edilebilir kılıyor. dışarıdan insanlar seni güçlü bir karaktere sahip zannedebilirler aslında öylesinde fakat içeride işler daha karışık. insanlara göstermediğin içsel bir davranışlar dizin var. içindeki sen daha hassas, insanların aslında farkında olmadan bu kız nasıl olsa alınmaz diye düşündükleri şeylerde bile hassas bir insan dönüşebiliyorsun, ama güçlü yapından dolayı bunu kesinlikle dışarıya yansıtmıyorsun, hatta bu gibi durumlarda güledebilirsin, ama içinde o kalmıştır artık bir kez ve çıkmaz. güçlü yapından dolayı içinde onu uzunca süre saklamazsın, dağılır, gider bulutlar gibi.
sen de göründüğü gibi olmayanlardansın. insanlar seni, senin onlara göstermek istediğin kimlikle tanıyorlar. arzularını, üzüntülerini, herkesin arasında paylaşmak istemezsin. en çok da zevklerini paylaşmazsın. buradakilerden daha değişik ve gizli, kimseye söylemediğin kendine bile itiraf edemediğin sırların var. nasıl ve ne şekilde mutlu olacağını biliyorsun, ama yalnızken melankolik yapıyla başa çıkamıyorsun. dışarıda güçlü bir profil ama içeride binbir parça. fakat bunlar dışında daha çok zevklerin üzerinde durmak istiyorum. çünkü hiç kimsede yok şu an sendeki gibi enerji. sen imkan verilirse, her olaydan sanatsal bir şey çıkarabilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
bENİM Y@z1 şklmdn anlasan 😀
sen hayatı deli dolu yaşayanlardansın. senin için hayat eğlenmek için en güzel durak. fakat bu değil ki sıkıntıların dertlerin yok. var, ama bu hiçbir dert ve problem senin hayatı tiye alıp üzülmene yetecek kadar güçlü değil. böyle kalabilmenin formülü aslında kolay, olaylara basit yaklaşmak ve pes etmemek. inatçı bir yapın var, bu inatçı yapının üzerine bir de gurur eklendi mi, işte tam anlamıyla sensin o
Ahahahaha kanka birşey dicem tamamen yalan ulan ben derbeder psikolojisi bozuk yalnız hayattan nefret eden biriyim gerçekten uğraşacsgını tahmin etmedim eline emegine sağlık 😀
kendine haksızlık yapıyorsun, profil resmine bakmadım bu arada, tamamen hislerimle konuşuyorum. sen sadece olayların ve mekanın yarattığı baskıyla böyle düşünüyorsun. özündeki sen bu değil, sadece değişmen lazım ama senin kendine inancın yok ki daha
Eyvallah kralsın :) eline sağlık
Okuma yazmayı unutursun yapma
Dene istersen banada masal olur
Burada bir çok başarılı olarak yapıyordu
hayat sizi yormuş... fakat bazılarını hayat çabalamadığı halde yorar, siz bu hayat için çok şey feda etmişsiniz. o da size vermiş, vermemiş değil. kimi zaman sizi mutlu etmiş kimi zaman üzmüş. sizi mal olarak memnun edecek şeyler yaşatmış, ama hiç kalbinize göre insanlarla karşılaştırmamış. bu yüzden kalbinizin bir köşesi hep boş.
Doğru. Bravo
Merak ettim😅
senin için hayat bir akşamüstü arkadaşlarla birlikte tatile çıkma haberi sonrası bavulları toplarken ki heyecan gibi. büyütülürken, dogmatik bir ailede büyümediğin için, insanların her şeyi ciddiye alıp büyütmeleri gibi garip komplekslerin yok. hayatın trajik ve komik yanını iyi görüyorsun ama bu seni şımarık bir insan yapmıyor. senin için önemli olan şey yeni şeylerin yarattığı heyecansal devinim. bu hayatın tek cazibesi yeni deneyimler, ve hala yaşıyorken mutlu olmak. fakat böyle renkli bir hayatın olmasına rağmen keskin sınırlarında var. olaylara ve kişilere kendini kaptırmazsın
Şaşkınım şu an baya iyi😅
şaşkın olmana gerek yok buradaki herkesinkini doğru bildim:d
😅😅😅
Oku bakalım.
Seni değerlendirirken profil resminden ayrı değerlendireceğim:
Sen alfa bir kızsın. Girdiğin ortamlarda sana karşı yapılan bir alaya asla izin vermezsin, sana karşı yapılan bir iğnelemeyi asla unutmazsın. Olayların ve insanların birer simülasyondan ibaret olduğunu bilirsin, bu yüzden geçici heveslerin yoktur. Kararlı olabildiğin zamanlar asla vazgeçmezsin. Bir şeyi istediğinde onu nasıl elde edeceğini çok iyi biliyorsun fakat her şeyi isteyen bir yapın yok, yeri ve zamanı çok iyi kontrol ediyorsun. Soğukluğunun sebebi geçmişte insanların nasıl bir yüze sahip olduğunu görmen ve artık değişim seni zorunlu kıldı
Güzel.👌🏻
Olur
dışarıdaki soğuk yapının altında çok tehlikeli bir insan yatıyor. buradaki tehlikeli insan, yırtıcı bir içgüdüye sahip. kafasını koyduğu şeyi yapan, kimseye hesap vermek zorunda olmayan, ve bundan nefret eden, kişilerin, acaba ne derler? takıntısıyla yaşamayan, kimsenin kendi hayatına şekil vermesini istemeyen, kendi kurallarıyla hayatının sınırlarını çizdiği, bu kurallar dahilinde birisi olursa, onun kim olduğuna bakmaksızın oyun dışı kalabileceği bir karakterin var.
Doğru. Teşekkürler
Olur
göründüğü gibi birisi değilsin. sen bazen en güçlü olduğun dönemlerde bile farklı olmayı seçen birisin. büyük ihtimalle şu ana kadar değerlendirdiğim kişiler içinde en sıradışı olanısın. çünkü senin diğer insanlara ihtiyacın yok, sen tek başına yetebilen bir insansın. diğerlerinin peşinden gitmezsin, şüphe etmeyi ve olayları sorgulamayı seven birisin. fakat psikolojik olarak çok ciddi takıntıların var. bir olaya, bir şahısa veya geçmişteki bir şeye takılıp günlerce bununla yoğrulabilirsin kafanda. kendi kendine bile eğlenebilirsin fakat bazen de herkesten kaçıp yalnızlığı tercih edebilirsin, bu aslında bir kaçış değil yeniden deşarj olma
Teşekkür ederim, birkaç şeyler hariç doğru:)
Hadi bakalım
senin hayatın şu çok popüler olan siyah camlı arabalar var ya, onlar gibi değil. senin arabanda cam da yok. sen, her yerde her şeyi yapabilecek umursamazlığa sahip cesur bir insansın. kafana koydun mu yapıyorsun, tereddüt etmiyorsun bir insandan başta hoşlanmadın mı devamı gelmiyor ona şans tanımıyorsun. senin için hayatın içindeki şeyler fazla ironik, bazıları büyük psikolojik değişimler geçirir, aslında sen çocukluktan beri böylesin, biraz şımarık gibi görünen, ama bu sadece açık sözlü ve cesur yapısından dolayı, sessiz gibi duran ama değil sessiz değil en büyük ateş olan
Söyle kardeşim
sen iyi niyetli bir insansın. şu zamanına kadar saflığından, temiz kalpliliğinden çok fazla kişi yararlanmaya istismar etmeye çalıştı, ama hiçbir kötülük ve seni yarı yolda bırakışları, asla engel olmadı kalbinin hala temiz kalmasına. sen insanları dış görünüşüyle yargılamazsın, sabırlı olmandan dolayı olayları olduğu gibi kabullenir ve isyan etmezsin, fakat bu mücadeleden kaçtığın anlamına da gelmez.
Yani doğru. ileriyi de söyle bakalım 😁
ilerisi için çok konuşamam böyle bir yeteneğim de yok. fakat bu yapını bırakmalısın. çünkü bu yapıda üzülen taraf sen olursun. geleceği kurmak istiyorsan önce baş kaldırmalısın. neler olduğuna bakmalısın. seni üzenleri hayatından çıkarmalısın. affetmemeyi öğrenmelisin.
Bekliyorum.
seni zaten tanıyorum arkadaşım :D kopya çekmiş gibi olur
Olsun be, yine de bir karakter analizi hoş olur.
sen, eskiden herkes gibi hayatı olan ama büyük bir aydınlanma ve değişim sonrası farkındalığa erişmiş bir insansın. bu farkındalıkla birlikte etraında gördüğün her maddeye yeni anlamlar yeni bakışlar getirmişsin, bu da senin için evreni yeni tanımak gibi olmuş. (nietzcshe sonraları devrim) insanları yeni haliyle tanıyınca eski hali gibi olmadıklarını anladın. bu seni üzdü, onlardan uzkalaştın. fakat anladın ki onlarsız da yapamıyorsun, fakat insanlarla iken en çok güvenini kaybettiren anlar yaşatıyorlar, çünkü onlar hala aynılar. burada esas problem senin geldiğin zihinsel yeterliliğe diğerlerinin gelememesi, bu da evrende seni yalnız hissettirmeye neden oluyor
Isterim
siz kendisiyle barışık bir insansınız. fakat bu yollara gelmeniz kolay olmadı. sizin geçmişinizin faturası buradakilerden biraz daha ağır oldu. şuanki yaşınızı anımsayın, bundan 5-6 sene önce şuanki ruh halinde miydiniz? kadınlar genellikle psikolojik olarak lisede tamamlanırlar, ama siz lisede olduğunuzdan çok daha farklısınız. siz ruhunuzu özgürleştirdiniz, sizin gözlerinizdeki ışıltı: ben kendimi fethettim ışıltısı. fakat hala ruhunuz narin, o gözlerde hala hassaslık var. o gözlerde, yarı yolda bırakma, yargılama, ve incitme diye korkan ve bu yüzden mesafeler koymak zorunda olan bir kadın var, her şeyden öte, bir kadın
Olurr
denemekten korkan birisi değil. bazılarının ilkleri zor olur ama senin içindeki meraklı ve deneme içgüdü her şeyi pozitif bir anlayışla baş edilebilir kılıyor. dışarıdan insanlar seni güçlü bir karaktere sahip zannedebilirler aslında öylesinde fakat içeride işler daha karışık. insanlara göstermediğin içsel bir davranışlar dizin var. içindeki sen daha hassas, insanların aslında farkında olmadan bu kız nasıl olsa alınmaz diye düşündükleri şeylerde bile hassas bir insan dönüşebiliyorsun, ama güçlü yapından dolayı bunu kesinlikle dışarıya yansıtmıyorsun, hatta bu gibi durumlarda güledebilirsin, ama içinde o kalmıştır artık bir kez ve çıkmaz. güçlü yapından dolayı içinde onu uzunca süre saklamazsın, dağılır, gider bulutlar gibi.
Gibi gibi
Bir dene bakalım
sen de göründüğü gibi olmayanlardansın. insanlar seni, senin onlara göstermek istediğin kimlikle tanıyorlar. arzularını, üzüntülerini, herkesin arasında paylaşmak istemezsin. en çok da zevklerini paylaşmazsın. buradakilerden daha değişik ve gizli, kimseye söylemediğin kendine bile itiraf edemediğin sırların var. nasıl ve ne şekilde mutlu olacağını biliyorsun, ama yalnızken melankolik yapıyla başa çıkamıyorsun. dışarıda güçlü bir profil ama içeride binbir parça. fakat bunlar dışında daha çok zevklerin üzerinde durmak istiyorum. çünkü hiç kimsede yok şu an sendeki gibi enerji. sen imkan verilirse, her olaydan sanatsal bir şey çıkarabilirsin
Hm doğru oldugun yerler var tesekkurler
Yap bakalım.
Bekliyorum kanka