Ah barış Sen, Sitenin müdavini bazen sorulara sadece cevap vermek için cevap verdiğini düşünüyorum. Site de ki hiç bir soru cevapsız kalmamalı hepsi cevaplanmalı. Barış Canım Kanım Artık dışarı çıkmanın ve özgür olmanın vakti geldi. Küçük Barışı kaydetmelisin bu siteye evlenip çoluk çocuğa karışarak :)
Cinsellik arayışında olsaydım C2 veya 101 çanak okey falan indirirdim. Tüm arayıştakiler orada çünkü. KS bu konu için boş platform. Her 20 erkeğe 1 kadın düşüyor. Bunun için de uğraşıp çabalamam. KS kızları abazalar tarafından o kadar çok rahatsız ediliyor ki her birine günde en az 10 mesaj geldiğine yemin edebilirim
+18 Konularda hiç bir soruna denk gelmedim verilen cevapların da bir çoğu goygoy üzerine. Bu aslında iki soruyu meydana getiriyor ya fenomen olduğun için karizmayı çizdirmek istemiyorsun ya da insanlara karşı gerçekten mesafelisin. Kendine ait bir duvarın var ve bu duvarlar ardına kimseyi almıyorsun.
+18 Konularda ne bir soru sormuşsun ne bir cevap vermişsin. Öncelikle olarak tebrik ederim. Yalnız ya gizli soruyorsun ya da gizli yanıtlıyorsun olsun bu da güzel bir şey. Kişiliğin resmen seni ele veriyor nokta atışı sorular sormaya özen gösteriyorsun yine de yeterli cevabı alamıyorsun. Lütfen patikadan gitmeye devam et bir gün belki şirinleri bile görebilirsin
Güzel yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkür ederim. Cinsellik konusuyla alakalı sorulardan uzak duruyorum. Çünkü o tip sorularda yardım istemekten çok başkalarına karşı saçma şeyler yazanlar yahut saçma düşüncelerini trol şeklinde soran insanlar mevcut.
Kendinden yorulan bir sen görüyorum aslında. Çünkü tüm sorduğun sorular önce alaycılıkla başlıyor daha sonra ciddileşiyor. Bu iki konuyu gündeme getirir ya salladın hayatı dalgaya vuruyorsun ya da kendi hayatının içinde dalga yaratıp yüzmeni zorlaştıryorsun. Sence de çok acımadı mı artık canın biraz salmanın zamanı gelmedi mi?
+1 Fenomenimiz daha. Bu sefer tek farkla bütün cevapların samimi bu kendinle barışık olduğun anlamına geliyor. Açık konuşmak gerekirse senin yorum yaptığın her soru ciddiye alınmalı. Doktor reçete yazdığında ne kadar şifa veriyorsa senin de yorumların insanlara o denli şifa veriyor. Lütfen enerjini dağıtmandan çekinme. Doğru yoldasın
Dibine kadar yalnızsın. Zaten bu siteye üye oluş amacın da büyük ihtimal yalnızlığını bastırmak. Ve çok inatçısın eminim bu cevabı kabul etmeyeceksin. tutkidoğru tahmin ettim artık kendinden yaşadıklarından yorulmadın mı? ne zaman bulutlara şarkı yazacağız?
Sorduğun sorulara bakacak olursak sen hayatta dişli bir kadınsın. Yani dominantsın aslında çünkü soruların sürekli etkileşim alıyor ve nokta atışı yapıyorsun. Senin gibi birisi az bulunur bu hayatta. Ama biraz da korkutucu bu görevler sana zor gelmiyor mu herşeyde karar almanı zorlaştırmıyor mu ya da şöyle sorayım sen kendinden yorulmadın mı?
Siteye yeni üye olmuşsun ve çoğu cevapların aşırı kısa büyük ihtimal xper kasmaya çalışıyorsun. Asıl sorun şu +4 xper olduğunda bu kişiliğin ve soruların değişecek mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
olur tabi.
Ah barış Sen, Sitenin müdavini bazen sorulara sadece cevap vermek için cevap verdiğini düşünüyorum. Site de ki hiç bir soru cevapsız kalmamalı hepsi cevaplanmalı. Barış Canım Kanım Artık dışarı çıkmanın ve özgür olmanın vakti geldi. Küçük Barışı kaydetmelisin bu siteye evlenip çoluk çocuğa karışarak :)
Eyvallah :)
Merak etmiyorum ama yorum artsın eğlence olsun hadi
+4 xper olduğunda bu kişiliğin ve soruların değişecek mi ondan sonra yorumlamak daha doğru olur :)
Cinsellik arayışında olsaydım C2 veya 101 çanak okey falan indirirdim. Tüm arayıştakiler orada çünkü. KS bu konu için boş platform. Her 20 erkeğe 1 kadın düşüyor. Bunun için de uğraşıp çabalamam. KS kızları abazalar tarafından o kadar çok rahatsız ediliyor ki her birine günde en az 10 mesaj geldiğine yemin edebilirim
Evet buyrunuz söyleyiniz
+18 Konularda hiç bir soruna denk gelmedim verilen cevapların da bir çoğu goygoy üzerine. Bu aslında iki soruyu meydana getiriyor ya fenomen olduğun için karizmayı çizdirmek istemiyorsun ya da insanlara karşı gerçekten mesafelisin. Kendine ait bir duvarın var ve bu duvarlar ardına kimseyi almıyorsun.
İnsanlara karşı mesafeliyim, fenomenlikle hiç alakası yok. O etiketi profilde şık bulduğum için tutuyorum ahaj
Tahminimiz doğru analiz o halde :)
Doğru tebrikler
Tabii, söyleyebilirsin.
Tabii ki.
+18 Konularda ne bir soru sormuşsun ne bir cevap vermişsin. Öncelikle olarak tebrik ederim. Yalnız ya gizli soruyorsun ya da gizli yanıtlıyorsun olsun bu da güzel bir şey. Kişiliğin resmen seni ele veriyor nokta atışı sorular sormaya özen gösteriyorsun yine de yeterli cevabı alamıyorsun. Lütfen patikadan gitmeye devam et bir gün belki şirinleri bile görebilirsin
Güzel yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkür ederim. Cinsellik konusuyla alakalı sorulardan uzak duruyorum. Çünkü o tip sorularda yardım istemekten çok başkalarına karşı saçma şeyler yazanlar yahut saçma düşüncelerini trol şeklinde soran insanlar mevcut.
Her zaman kendime güvenirim buyur
Seni yorumlamak ne haddime başım gözüm üstüne
Niye ki sdfhk
Olur 😂
Kendinden yorulan bir sen görüyorum aslında. Çünkü tüm sorduğun sorular önce alaycılıkla başlıyor daha sonra ciddileşiyor. Bu iki konuyu gündeme getirir ya salladın hayatı dalgaya vuruyorsun ya da kendi hayatının içinde dalga yaratıp yüzmeni zorlaştıryorsun. Sence de çok acımadı mı artık canın biraz salmanın zamanı gelmedi mi?
Geldi aslında ama yapamıyorum.
Tahminimiz doğru o halde
Kısmen evet 😊 teşekkür ederim
Olur
+1 Fenomenimiz daha. Bu sefer tek farkla bütün cevapların samimi bu kendinle barışık olduğun anlamına geliyor. Açık konuşmak gerekirse senin yorum yaptığın her soru ciddiye alınmalı. Doktor reçete yazdığında ne kadar şifa veriyorsa senin de yorumların insanlara o denli şifa veriyor. Lütfen enerjini dağıtmandan çekinme. Doğru yoldasın
Teşekkür ederim 🤗
Söyleyebilirsin ama profilim gizli sjsjs
Yeni açtım pek paylaşım yapmadım ama yinede olur
Ben varım hadi söyle
İsterim söyle bakalım
Olur
Dibine kadar yalnızsın. Zaten bu siteye üye oluş amacın da büyük ihtimal yalnızlığını bastırmak. Ve çok inatçısın eminim bu cevabı kabul etmeyeceksin. tutkidoğru tahmin ettim artık kendinden yaşadıklarından yorulmadın mı? ne zaman bulutlara şarkı yazacağız?
İnatçı olmam haricinde bir tane doğru info yok skdbx sadece canım sıkıldığında girdiğim bir yer ve yalnız değilim. Yine de teşekkür ederim
Ahaha bu cevabi verecegini biliyordum :(
Hadi bakalım bekliyorum
Soruların ve cevapların çok az ama sana özel yorum yapacağım merak etme :)
Olur
Profiliniz kapalı. Kabul ettiğinizde inceleyip isterseniz silebilirsiniz
Pardon, açtım.
Sorduğun sorulara bakacak olursak sen hayatta dişli bir kadınsın. Yani dominantsın aslında çünkü soruların sürekli etkileşim alıyor ve nokta atışı yapıyorsun. Senin gibi birisi az bulunur bu hayatta. Ama biraz da korkutucu bu görevler sana zor gelmiyor mu herşeyde karar almanı zorlaştırmıyor mu ya da şöyle sorayım sen kendinden yorulmadın mı?
Yoruluyorum da ne yapayım peşimden geliyor 🙃
Tespit doğru o halde
Beyin sürekli bir şeyleri düşünüp duruyor, aynen doğru tespitler. Teşekkür ederim
Rica ederim lütfen kendine bu eziyeti yapma
Umarım 🤞
Tabi ki isterim.
bekliyom
Evet sana zahmet
neymiş
Evet bekliyorum
Siteye yeni üye olmuşsun ve çoğu cevapların aşırı kısa büyük ihtimal xper kasmaya çalışıyorsun. Asıl sorun şu +4 xper olduğunda bu kişiliğin ve soruların değişecek mi?