Kendimi çok değersiz hissediyorum. Hiçbir yeteneğim yok. Ne yapacağım? Çok kötü hissediyorum, öneriniz nedir?

Ben hiçbir işte başarılı, yetenekli değilim. İnternette herkesin başarıları var, sadece İnternet olarak değil her şekilde herkesin yeteneği olduğunu görüyorum ve üzülüyorum. Benim neden bir yeteneğim yok ki? Neye yeteneğim var bunu nasıl öğrenebilirim? Gerçekten kötü haldeyim. Ne bir güzelim, ne sesim müthiş, ne çizimim iyi, ne de ev işlerinde iyiyim, ne de yemek yapabiliyorum. Sadece aynı anda 2 üniversiteye gidiyorum ve orada da ders çalışasım gelmiyor tembelleştim iyice, hayattan beklentim yok, hayata öylesine gelmiş zavallıyım sanki. Gerçekten bir şeye yatkın değilim. Çok üzülüyorum benim niye yeteneğim yok diye ama ne yapacağımı bilmiyorum. Önerileriniz neler? Ve neyde yetenekli olduğumu nasıl öğrenebilirim?
Kendimi çok değersiz hissediyorum. Hiçbir yeteneğim yok. Ne yapacağım? Çok kötü hissediyorum, öneriniz nedir?
Cevapla