Duygularımı çok yoğun ve abartılı yaşayan biriyim sizce bunu nasıl dizginleyebilirim?

Duygularımı çok yoğun yaşıyorum bazen bir şeye çok üzülüyorum çok ağlıyorum veya bazen çok aşık oluyorum çok seviyorum çok bağlanıyorum veya bazen çok mutlu oluyorum ya da çok sinirleniyorum gözüm dönüyor. Çok seviyorsam bazen çok kıskanıyorum deliriyorum belli etmesem bile çok yükseliyorum. İntikam almak istiyorum bazen ama genelde iyi biriyim bazen güç elimde oluyor ve buna rağmen yapmıyorum. Genelde kontrollü ve mantıklıyımdır olgun biriyim ama duygu konusunda çocuk gibiyim. Bu gibi şeyler oluyor yoğun duygularım var ve bazı insanlar bunu anlayamıyor. Bazen duygularımı çok abartıyorum sonradan sakince düşününce ne drama yaratmışım ya diyorum kendime. Bazen de inanılmaz umursamaz oluyorum. Yani o yoğun duygular soğursa bir daha aynı duyguyu yalvarsalar alamazlar benden çok minnetsiz oluyorum. Sizce neden böyle? Yoğun ve tutkulu bir mizacım mı var? Sizce bunu nasıl dizginleyebilirim?
Duygularımı çok yoğun ve abartılı yaşayan biriyim sizce bunu nasıl dizginleyebilirim?
Cevapla