"Armut piş ağzıma düş." rahatlığında mısın, "İşleyen demir ışıldar." çalışkanlığında mısın?


Sosyal hayatımda armut piş ağzıma düş dünya yansa umrumda olmaz. İş hayatımda öyle değilim ama her işimi kendim yaparım kimseye güvenmem bu beni yoruyor 😢😂
Ben rahatım; olsa da olur olmasa da olur. Herşeye tavrım bu, çabalamak bana göre değil. Arada söylenir hayıflanırım bahtsız kaderime sonra aynı devam..
Hiç bu konuda öyle rahat olamadım... işleyen Demir ışıldar kafasında yaşıyorum...
Bende ki ışık güneşte yok.
Hayy maşallah..
Cevap
38Cevap
sevdiğim şeyleri yaparken arı gibiyimdir : )
Hazıra konanlardan da değilim, çok çalışkan olanlardan da. İstediklerimi elde etmeye yetecek kadar çabalıyorum.
İşleyen demir ışıldar mantığıyla hareket ediyorum. Armut belli bir süre pişer ve ağzına düşer insanın..
armut düş ağzıma piş demedim hep çabalayarak kazandım..
çabalamazsan bir şey olmıyo
İşleyen demir ışıldar, hayatımı verimsiz geçirmek ıstemem..
calismayi sevmem zorla ise gidiyom. hep dusunuyorum keski zengin ailede gozlerimi dunyaya acsaydim rahat yasasaydim az calissaydim hayati luks yasasaydim amma ne yazik ki hayati luks yasayamayacagim bu gidisatla mucize olmazsa mucizelere inanmiyorum.
Armut piş ağzıma düş olmadı.
Bugüne kadar..
Millet gibi çalışmak için çok çabalamasam da kendime göre çabaladım..
Benim için kolay olmadı..
En azından..
Demiri fazla işletmemek şart... Çok da rahatıma düşkün değilim ama bu devirdeki imkanları güzel kullanmak gerek.
Günümüzde armutçular daha rahat her yerde görüyoruz. İşleyen demir olmanın kazandırmadigi zamanlardayız
Hiç beleşci deilm, bi işimin olmasını istiyorsam kendim var gücümle çalışırım.
Her ikisi de var her zaman armut piş ağzıma düş durumu olmuyor maalesef
İşleyen demir ışıldar 👍hep parıldar yeterli islesin
Hayalim armut pis agzima dus gercegim geberircesine isleyen demir..
En son 15 yıl önce öyleydim. Hayat bize armutu pişirmeyi zorunlu kıldı :)
Şu ara karantinadayım ve armut piş ağzıma düş oldu biraz :)
#Vesselam
işleyen demir ışıldar.. aylardır evdeyiz tıkılı kaldık, ne zor şeymiş :(
Ben ikinci şıkta yım. emek siz yemek olmaz zihniyetinde.
şu an ne armuda nede çalışmaya dahil değilim. Armut olgunlaşırsa kalkıp koparmayı düşünüyorum :)
Armut piş ağzıma düşmeden de bi odamı topla ya kafasındayıım
İşleyen demir pas tutmaz abla ama şu an pas tutması gereken sebepler var pandemi gibi
Bazen armut pişsin ağzıma düşsün bazen de demiri işleyip ışıldatırım
İşleyen Demir ışıldar rahatlık her zaman batar bana
İstiyorum aslında armut pis ağzıma düş modunu ama hayat pek müsade etmiyor biz de alıştık çalışmaya artık rahatı kabul edemiyoruz
Yumurta bi yere gelince ışıldıyorum öbür türlü armut sevdalısıyızzzz
Armut git öteye düş demir sen de uzakta ışılda
Emeksiz yemek olmaz kafasındayım :)
Armut piş ağzıma düş mantığı
birinci cjpofcjhrepdoh
İşleyen demir ışıldar.
Kimseye minnet etmem.
Armut pisip agzima dussun tarafindayim
İşleyen demir ışıldar diyorum 🌺
Armut piş ağzıma düş’üm))))
Bence çalışkanım ama bilemicem
Gece çalışır gündüz çalışmam
Hiç olmadım hep o armudu almak için ağaca cıktım
Aktif ve çalışkanim..
Çalışmayı severim, tembellik bana göre değil.
Gönlüm tembel lakin ben çok çalışkanım 😃
Armut piş ağzıma düş...
Armut piş daha cok işime geliyor tabi
İşleyen demir ışıldar çalışkanlığındayım.
İşleyen demir ışıldar çalışkanlığı var bende 😊
Çalışkan biriyimdir ,üşengeçliği hiç sevmem
Hiçbir şey başarı kadar tahrik edici değildir.
Hiç öyle rahat olamadık. Hep çalış hep çalış
İşleyen demir ışıldar 😀
İşleyen demir pas tutmaz reis :D
Her ikisi de hem rahat hem çalışkan
Armutu almak için ağaça tırmanırım
Biraz ondan biraz bundan:)
Isleyen armut iyi piser ve agzima duser.
O armuttan tat alamam ben..
İkisinde değilim ama ikisinde de olmak isterdim
İsleyen demir isildar mantigi
Çalışan armut pişer modundayım
Armut piş ağzıma düş
İşleyen demir isildar
Ortası.
Armut piş ağzıma düş
ilk seçenek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?