Burçların nefret ettikleri insan tipleri!!
Maksat muhabbet olsun.😄benimkisi haksızlığa göz yuman insanlardan bu çok doğru..🤯🥳 #Acid_Qeenn.🧚♀️


Haksızlığa göz yuman demiş..
Evet nefret ederim, çalıştığım yerde bana haksızlık olunca sivri biri oluyorum avukattan da üst düzey lakin kendine yedirenleri görünce sinirlerim zıplıyor.
Cevap
52Cevap
Başak ve yükselen oğlak. bak ikiside doğru beni anlatıyor ne gösterisi severim nede pis insanı...
Benimde yükselenim başak her iki türlüsü de doğru.😊
Aynen tutuyor.
Evet küçük düşürülmekten hiç hoşlanmam. Asla bunu bir insana yapmam. Kendim bu durumu yaşamak istemediğim için kimseye de yaşatmıyorum.
bir boğa olarak
değişken insanlardan hiç haz etmiyorum..
neyse ol olmalı insan
sürekli fikir değiştirmemeli
Iki yüzlü değisken insanlardan ve arkasından iş ceviren insanlardan uzak duruyorum.
Koç burcuyum
Görsel tam 12 den hedefi vurmuş
Bu kadar olur ancak
Rica ederim.
Onu küçük düşüren insanlar diyor bu bana ait değildir sadece heralde yani diğer burçları taşıyan insanlar keyif almıyordu asaglanmaktan heralde 😅
Benim ki hiç doğru değil, dağınık ve pis insanlar diyor ben en son yatağımı 2 yıl önce toplamışımdır eprıoxmspdmzğdmvodğtpraiğa
Yay katiyen yanlış, çünkü biz konuşmayı severiz çenemiz durmaz. Ben don değiştirir gibi fikir değiştiren insanları sevmem :)
O çeneniz biraz ağrısa da sussa :)
Ben duruyorum onlar benden uzak durmuyor.. Ne ceylan ne ceylan biraz hormonlu
Sebep sebep neden
Anam da yay napıcaz onu da mi. cikartayim hayatimdan
İki yüzlü , patron yalakası ve bencil insanlardan nefret ederim.
* 16 Mayıs Boğa
Arkamdan iş çeviremezler akıllıysalar, nankör insandan nefret ediyorum
Oğlak kibiri sevmez ama oğlağın herşeyi gösteristir. Her zaman en iyisi olacak 'ya da hic olmayacak
Herkese özenen ve böbürlenen insanlar.
O kadar doğru ki.
İki yüzlü ve değişlenler ayyyyy illetlik nefretlik tam beni özetlemiş
İki yüzlü ve değişken doğrudur değişik tipleri sevmiyoruz :D
Pis olması bir yana, saygısız insanlardan daha çok nefret ediyorum.
sahiden iyi niyetinin bu kadar istismar edildiği insan çok azdır:)
Kesinlikle doğru. Bir süre sonra ağızlarına bir şeyler sokasım geliyor.
Burçlarla aram hiç olmadı aslan burcuyum ona bile hakim değilim
Evet insan genelde kendine benzeyen insanlari sevmez.
Bir yay olarak gerçekten çok konuşan insandan resmen tiksiniyorum. Ruhumu darlıyorlar
Dağınık ve pis insanlar gerçekten hiç tahammülüm yok dağınıklığa
Başak..
Daginiklk ve kirlilik görünce bı nefesim daralıyor herşey üstüme üstüme geliyor..
Kibirli ve gösterisi seven insanlardan vee (bunu ben ilave ediyorum 😄) çok konuşanlardan 😕
Yengeç, doğru.
Özenti insanlardan nefret ederim.
Bu sayılanların hepsinden nefret ediyorum
Koç 🐏
Akrep herkesden nefret ediyor resmen sadece o mu 😅
Doğru demiş yalancı ve karaktersiz insanaları asla sevmem.!
İyi niyetini kullanan insanlardan😂
Doğru valla
Haksızlığa göz yuman tipler.
Tam beni anlattın sanırım iyi niyetimi kullanan insanları hiç sevmem
Özgürlüğünü kısıtlayan insanlardan /ikizler
İkizler olarak evet özgürlüğümün kısıtlanması
Dağınık ve pis insanları kim sever ki😊
boğa
İki yüzlü ve değişken
Çok konuşan insanlardan YAY 😀
Burclar yalan yalan yalan
Aslanım, doğru tespit.
Hem terazi hem hepsi nasıl oluyor anlamadım
Çok konuşan insanlardan.
Çok ve boş konuşan insanlar.
Çok konuşan insanlardan 🏹🌺
12 burcum var galiba. Hepsi uyuyor 😂
Haksızlığa göz yuman insanlardan
Iki yüzlü ve değişken insanlardan
Aynennnn burcummmm çok iyi tanıyor beni 💯♈🧚♀️
Aslan burcu eksik sanki 😅
emir veren insanlardan :D
Terazi tam isabet bence...
Kibirli ve gösterişi seven insanlar.
#Oğlak. :)
Ah bu balık ya. Hep salak yerine konuyor 🤣🤣🤣
Çok doğru.
Küçük düşüren insanlardan..
"Yalancı ve karaktersiz insanlardan"...
Akrep burcuyum evet doğru
Başak olmamış. Ben dağınık severim pis sevmem
yalancı ve karaktersiz insanlar.
Kova- emir veren insanlar. Çok doğru 🤔
Yay..
Kibirli insanlardan nefret ediyorum bu doğru
yalancı ve karakterrsiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?