Göz kırpmanızın farkındamısınız? Takıntı mı bu?

Merhaba iyi günler dilerim arkadaşlar, belki tuhaf, gelebilir ama sizlere sorum olacaktı, ben 27 yaşındayım şöförlük mesleği yapıyorum, 3-4 gün önce bir sıkıntı türedi bende, özellikle yolda iş esnasında sürekli farkında, Manuel, bilinçli gözümü kırpıyorum, düşüncemin odağı hep göz kırpmamda sanki daha önce otomatikti sanki göz kırmam ve ben bunu manuele aldım, bazen sürekli kırmaya odaklanıyorum, bazen gözlerimi açık tutmaya zorluyorum yanma, batma sonucu tabi yine Manuel, farkında gözümü kırpıyorum, bu durumu nedense kafama takıyorum ya, çözüm arıyor, kurtulmaya çalışıyor beynim sürekli, kimseye bu durumu anlatamıyorum lütfen empati kurarak yardımcı olur musunuz düşüncenize ihtiyacım var lütfen
Göz kırpmanızın farkındamısınız? Takıntı mı bu?
Cevapla