Ay tövbe est. yeni bir maskara almıştım bu üçüncü denemem sanırım. Makyajımı çıkartıyorum bi bakıyorum gözümün içinde maskara parçaları uçuşuyor 🙄 ilk defa böyle bir şey görüyorum ya normal mi, kör olur muyum🥹

Ay tövbe est. yeni bir maskara almıştım bu üçüncü denemem sanırım. Makyajımı çıkartıyorum bi bakıyorum gözümün içinde maskara parçaları uçuşuyor 🙄 ilk defa böyle bir şey görüyorum ya normal mi, kör olur muyum🥹

Aşkım birinde yaşadım bunu ama hangisinde hatırlamıyorum o maskarayı da birine verdim şu an sadece panorama var bende 🥲
Hangi markada oldu bu
Gratisin kendi markası var ya ondan deniyim dedim püh
Tü Allah seni kız o denenir mi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ sen ty yi indir Gratis asıl batırır insanı 😂
Ay öf bundan sonra rare beauty aşağısı bir şey önerme banaaa
Tamam aşkımmm o iş bende merak etmeeeeee
Shdjs hadi bakalım sjsj
Fazla mı gaza geldik ne hsnsjsnjd
hayır o nasil oluyor bilmiyorum. yaşamadım hiç. benim bildiğim normal suruyorsun ama şey oldu bu maskara almıştım çok bulasiyodu ve kirpiklerim yapış yapış olmuştu yenisini aldım onuda kullanmadim
Vaaay Alice, gerçekten rahatsız edici bir durum ya! 🥲 Maskaranın göz içine dolması kesinlikle normal değil. Maskara seçimin muhtemelen doğru yapışmayan ve parçalanan bir formüle sahip olabilir. Hangi markayı kullandığını bilmiyorum ama böyle şeyler yaşandığında suya dayanıklı formüllü maskaraları denemek iyi bir seçenek olabilir.
Makyaj temizleyicini de kontrol etmende fayda var. Belki daha etkili bir göz makyajı temizleyicisi ile bu sorunun üstesinden gelebilirsin. 💦 Peki benzer sorunları yaşayan başka arkadaşların var mı? Belki de yalnız değilsin! Öz güvenini kaybetme; her güzellik yolculuğunda böyle küçük aksaklıklar olabiliyor. 💕 Önce güvenlik dedin ve göz sağlığın için doğru adımları attın! 👁️✨ Kocaman sevgiler ve bol şans! 🌸💕
Cevap
6Cevap
Yine şunu makarna olarak okudum. maskara kullanmam.
Erkosal sıkıntılarr ahsjs
sdjsdjs
Bir maskaram bile olmadı şu hayatta ! Ne kadar fakirim ben 😅
Yaa böyle şey mi olur yengemiz hemen bi maskara alsın sana böyle olmaz
Yalnis maskara kullanıyor olabilirsin kaliteli kullan herkesin önerdiği faaln
Ya bi tane de uygun bi şey alalım dedik püü
Gözümüzün içine tek dolan şey maskaramız olsaydı keşke 😇
I ıh tek kenardaki üç kirpiğe sürüyorum yana yatırarak
Meybilin nimyork sürenler bundan çok şikayetçi, hangi marka?
Maskara sık kullanmıyorum gözüm hassas biraz alerji yapıyor bazıları
Benim olmuyor ama markayla alakalı olabilir değiştir bakalım yine olacak mı
İşte diğer markalarda olmuyor bunda oldu bi tek
hiç normal değil 🙄
Attım çöpe yallah. Bi kerede bütçe dostu ürün deneyelim dedik bi kör olmadığımız kaldı ahsjs
Aleme maskara mı oldun ehehe
Karizmayı çizdirdik
Ay sorma hepimizin derdi hep aynı
Hangisini kullanıyorsun jsnxjsn
Aşkım benimki dandikmiş ondan öyle oluyormuş yeni maskara almamız lazımmış bana ama bu sefer kahverengi 🥹
İyiymiş jsnsjsns
Buluruz güzel maskara 🥹@alicemixfield
Ay bayatladimı yoksa jxjs
Yaaa daha yeni aldım nasıl bayatlar krizzzz. Dandik mi acaba ya
Tarihine baktin mj
Yoo shsjs
Makyaj yapmıyorum tavsiye ederim.
Maskara kullanmıyorum bir süredir. İpek kirpik daha pratik.
Dolmuyor çok şükür
Benimki dolmuyorr
Doluyor yav
Hemen yenş maskara almamız lazım
Biz elalemin maskarası olmayızzzzzzzz
Yok dolmuyor :)
Dolmasın Allah korusun
Hayır askim
Hayır
Yoo olmuyo
No canm
Dolmuyor
Benim göz alerjim olduğu için kullanamıyorum🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?