Karşısındakini eleştirir, çok ağır konuşur ve çekip gider. Ne yalan söyleyeyim, sinirlendiğimde kendimi kaybederim. Bazen kalp kırdığım da olur. Bu yüzden Aslan burcu doğru benim için.
Kendini iletişime kapatır, içine atar, ayağını sallar :D Bu saydıklarından zaten yapılan hatalar uzun bir süre içime atıyorum. Sonra o sinir,öfke anında bi patlıyorum karşımda kimse duramıyor. Sevdiğim insanlar bile benden korkar oluyor. Tabiki de onlara zarar vermiyorum, kendime zarar veriyorum.
balık... peeeh benmı magduru oynucam.. yahu ben kendı ıplıgını kendı pazara goturup satan adamım yedıgım her haltı soylerım yalandan korkarım ıftıradan sakınırım kul hakkını bılırım.. bızde durum neyse odur.. adam olup susmayı tercıh ettıgımızde bu haksız oldugumuz anlamına gelmez bılırızki allah var!
Artık tatlı dille ara yol bulmaya falan çalışarak vakit harcamıyorum bu bana artık yetmiyor elime alıyorum bıcağı sen misin beni sinir eden diye üzerine yürüyorum
Tatlı dille ara yolu bulmaya çalışamam. Biraz agresif bir yapım vardır. Saldırgan tavırlar asla sergilemem ve ağzımı da bozmam. Ama sesim kesinlikle yükseliyor, o konuda kendime engel olamıyorum...