Kimse kalmayınca etrafınızda , aslına kim kalır yanınızda?

Hayat sürekli neşe , mutluluk ve o "kibir" halleri ile gitmez. Çok sevilen, çok sayılan biri olduğunuzu sanırsınız. Ama aslında herkes yabancıdır. Herkes öyle veya böyle kendi için yaşar.
Ya menfaati için , ya da ben de sosyal biriyim , ben de yaşıyorum demek için. (Mutlu olmak bile aslında tek başına bir eylem değil , karşılıklı menfaat içeren bir durumdur)
Fakat an gelir ki aslında kimse yoktur etrafınızda , vefa gösterdiğiniz kimse kalmaz.
Size göre kim olur yanınızda , menfaatsiz?
Kimse kalmayınca etrafınızda , aslına kim kalır yanınızda?
Kimse kalmayınca etrafınızda , aslına kim kalır yanınızda?
Kimse kalmayınca etrafınızda , aslına kim kalır yanınızda?
Cevapla