Sen hiç acılarına sığınmak durumunda kaldın mı, canını acıdığı halde insan neden bunu yapar?

...
...
Acı çekmek..
Oldukça iç acıtıcı bir durum..
ama bazen sığınacak bir yerimiz olmadığından dolayı acılara sığınırız..
Acı çekmek özgürlükse diyor nitekim Ahmet Kaya
Özgürüz işte..

Sizce acılar mı bizi özgürleştirir canımızın yanması nasıl özgür hissettirir ki..
Sahi..
İnsan neden acılarına sığınır ki? canın acıdığı halde acılarına sığınmak
acınası bir durum mu?
#DengesizBirAdam
Sen hiç acılarına sığınmak durumunda kaldın mı, canını acıdığı halde insan neden bunu yapar?
Cevapla