Genel de pek o duruma düşmem. Sadece duygularımla hareket ettiğimiz zaman aslında bi şeyleri daha doğrusu yapalım derken daha beter hale getiririz farkında olmadan. Sonuçları da pek iyi olmaz bize. Ben ne zaman duygularımı dinlesem doğrusu nu yapim derken yanlış yaparım ama malesef..