Hayatımın en berbat dönemindeyim sanki, ne yapacağımı bilmiyorum. Ne önerirsiniz?

Hastanede calisiyorum yeni gececi olmaya basladim. Gunde nerdeyse 16 saat yemek yemedigim oluyor. Ona ragmen her gecen gun daha cok kilo aliyorum. Sigara icmeye basladim basliyacam sanki ama bunu kendime yapmak istemiyorum. Hayatima giren adamlardan bas etmek bile istemiyorum ya cocuklular ya torbaci ya da direk beni evlerine cagiriyorlar. Kendimi ise verdim bu sefer hic kendin icin yaptigin birsey yok ancak calisiyorsun diyorlar. Artik cok bikdim herseyden. Ne yapacagimi bilmiyorum.
Hayatımın en berbat dönemindeyim sanki, ne yapacağımı bilmiyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla