Hayatım kötü ilerliyor. Ne yapmamı önerirsiniz?

İşim yok gücüm yok, aile evinde evlen baskısı, sevgilim yok sevenim yok ve hiç arkadaşım yok. Evet maalesef bu benim hayatım. 25 yaşındayım tırım tırım iş arıyorum ama karşıma çıkan işler ya yol parası vermek bile istemeyen ya da bol mesaili bir iş.

Artık yalnızlıktan da sıkıldım çünkü telefonu elime aldığımda bana tek bir bildirim dahi gelmiyor. Ölümü dahi düşünüyorum çok yorgunum. Ne yapmamı önerirsiniz

Hayatım kötü ilerliyor. Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla