Hayatı yaşamayı bilmiyorum hep sorumluluklarıma odaklıyım hata yapmaktan ödüm kopuyor?

çok sıkılıyorum ben yaşamıyorum arkadaşlar nasıl kendimi daha rahat hissederim? sosyal değilim çekingenim hiç kafa dengi arkadaşım yok hiç hata yapmamaya insanları kırmamaya çalışıyorum geleceğime endişeyle bakıyorum bir kere doğal değilim doğal halim nasıl onu bile unuttum yardım eder misiniz?
Hayatı yaşamayı bilmiyorum hep sorumluluklarıma odaklıyım hata yapmaktan ödüm kopuyor?
Cevapla