Üniversite kazanma ile ilgili çok stresliyim, nasıl düzelebilirim?

Arkadaşlar ben 2. kere mezuna kaldım ve hedefim hemşirelik bölümü. Benim annem ve babam ayrı olduğu için annem ve dedem anneannem ile aynı evde yaşıyorum.2 kere sınava girdim ve ikisinde de 2 yıllık bölümler tuttu. Annem 2 yıllık bölüm için seni başka şehire göndermem masraf yapmam dedi. Dedem ve anneannem milletin çocuğu nasıl yapıyor okuyorlar bilmem diyip duruyor. Eskiden lys ygs vardı ve ben oradaki çıkmış soruları rahatlıkla çözebiliyorum. Yks sınavında ki sorular zor geliyor yapıyorum ama az net çıkıyor. Sinirden vücuduma sivilceler sardı stresten saçlarım dökülüyor. Biktim usandım artik eve kapandım pandemi var diye adam akıllı dışarı çıkıp gezemiyorum bile. 2020 yks sınavının stresini daha atamadım bile. Evdekinler üstüme çok geliyor
Üniversite kazanma ile ilgili çok stresliyim, nasıl düzelebilirim?
Cevapla