Bir gün öleceğimiz gerçeğine karşı fazla mı rahat ve sakiniz?

Öncelikle tüm İslâm aleminin mübarek Cuma gününü tebrik ederim.

Ölüm haktır..
"Her canlı bir gün ölümü tadacaktır " ( Ali imran 185) âyetine göre, biz fazla mı rahatız?

Bu işin makamı, zamanı, mevkisi yok..
Ömrümüzün saati ansızın durabilir..

Neden bazılarımız hiç ölmeyecek gibi işler yapıyor?
Neden bu büyüklenme?
Neden bu kibir?
Bir gün öleceğimiz gerçeğine karşı fazla mı rahat ve sakiniz?
Bir gün öleceğimiz gerçeğine karşı fazla mı rahat ve sakiniz?
Cevapla