Bazı kadınlar neden diğer kadınların dış görünüşü hakkında sürekli yorum yapar?

Rossman da çalışan samimiyetimin falan olmadığı şişman çirkin bi personel var. Ne zaman mağazaya gelsem kilo almışsın diyor. 1 kilo bile almadım, "Yok aynı kilodayım" diyorum. Her gittiğimde böyle yapıyor. Halbuki kendi bayağı bayağı kilolu ve ben bugüne dek hiç kilo almışsın diye yorum yapmadım birisine. Çok garip geliyor insanlar bazen ben mi fazla iyiyim diyorum.
Bazı kadınlar neden diğer kadınların dış görünüşü hakkında sürekli yorum yapar?
Cevapla