Uyanmak istemiyorsan berbat bir hayatın vardır,
İşin ilginç yanı Uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır
Siz hangisi diyorsunuz
İşin ilginç yanı Uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır
Siz hangisi diyorsunuz
Akşam yatmaz sabah kalkmaz bir ruh haline büründüm son zamanlarda iyice insalığımdan taviz vermiş durumdayım ve en kısa zamanda kendıme ceki düzen vermem gerekiyor Gerçekten söz hakikat kokuyor noktasından virgülüne kadar doğru :) onay veriyorum
eyvallah :)
karmaşadasın belli ki
ne uyanabiliyorum ( uyanmakta istemiyorum) ne de uyuyabiliyorum (uyumakta istemiyorum) yani bu durumda söylediklerinin sonucuna göre (berbat) x 2 bir hayatım var. ne yapalım sağlık olsun :)
hahahaha :D
Ikiside sacma birer önyargı.. uyuyodum. uyandm. az sonra yine uyuycam. Allaha şükür güzel bir hayatim var.:)))
sana saçma geliyor yaşamıyorsun diye
yaşayanlara sor birde
Uyuyamıyorum çünkü geceleri seviyorum. hayatımın berbatlığı ilgili değil.
bu ilginçti
geceyi görmemenin yolu uyumaktır halbuki
ben yanlış anladım pardon
evet haklısın
eğer hayat koşturmacam olmasa geceleri uyanık kalmayı tercih ederdim
elimizde ne var diye sorsam
?
en iyi cevabımsın diyorum
Cevap
2Cevap
İki farklı yol vardır seni ikiside aynı kadere ulaştırır. Kaçışın olmasa bile bu iki farklı kader çizgisinden biri daha uzun ve ya kısa olabilir. Sorun yok sonunda herkes
ölecek.
sorun mutlu mu ölecez mutsuz mu
İyiysen neden olmasın?;)
Uyayamıyorsan da berbar bir hayatın vardır Düşünceden uyayamıyorum abi kafayı yicem
bu kadar bulanık ne düşünüyorsun
Kızdan başka ne olabilir ki abicim kızların hayatını erkekler erkeklerin hayatını kızlar mahfediyor 2 2 4 işte
çok takılma
daha mühim şeyler var hayatta anlıcaksın
Boşver be abi gençliğimi yaşayamadım ki zaten ben
Hem uyanmak istemeyip hem de uyuyamiyorsan, üstüne üstlük uyuduğun zaman da kabuslar görüyorsan eğer daha da berbat bir hayatın var demektir.
://
bu kadar mı güzel anlatılırdı
tşkler :)
en iyi cevap seçerken zorlandım gerçekten :)
bir borcum olsun sana :)
takibe aldım borcu ödeyebilmek için :D
Uyuyamamak zaten geceleri uyuyamam ki hep eski sevgilim gelir aklıma ağlarım düşünürüm niye böyle oldu diye
şişştt sakin
hayat sadece bir kişi için bu kadar üzülmeye değecek kadar uzun değil
durumu kabulenmelisin
bir arada olsanız hiç bişi eskisi gibi olmayacak çünkü
sen suçlu değilsin biliyorsun bunu değil mi
kendi hayatnın merkezine sadece kendini koy bir başkasını değil
ne aile ne arkadaş ne sevgili
sadece sen
bu sayede ayakta durabilirsin
Denicem kaybedicek bişeyim yok zaten ama onsuzluga alışmak zor ya biliyorum zaman gerekli ama belkide çok sevdiğim için bu kadar üzülüyorum bazen keşke hiç sevmeseydim hatta hiç tanışmasaydim dediğim günler bile oluyor aklım almıyo ya seni deli gibi seven bir insanı nasıl bırakırsın ki birde bana ben kimsenin duygularıyla oynamam derdi meğer hepsi yalanmıs ya inanmıştım ben ona güvenmistim neden ya neden işte bir tek bu sorunun cevabını bulamıyorum bu arada bu konuşma biraz olsun iyi geldi teşekkür ederim kimsenin beni anlamadigini düşünüyodum
bazen korktuğumuz için cevapları görsekde görmezden geliriz
emin ol yalnız değilsin
silkelen ve kendine gel
hayat senin için yeni başlıyor
ıkısıde olabılır. ben zaten huzurlu olduğum zamanlarda erken uyurum erken kalkarım. buaralar huzurum kalmadı...
huzurlu oldugun zaman zaten uyku sarar uyanık kaldıgın zamanı azaltır meret :)
burada yenı açılan çamlıkların içinde bı huzur evı var:):) yenıde bina manzarada guzel yerleşsemmı acep:):)
ama bu bana yapılmaz ki şimdi :D
ben ordanda yazarım sana.. D.. D. D
istersen yazma gör bak noluyo :D
:):)
Uyanmak istemiyorsan berbat bir hayatin vardir cunku ne yapacagini bilmiyorsubdur ogun
Uyanmak istemiyorummm^^
o derece yani :)
Bayaa boktan bir döngü içindeyim.
hayrola inş.
Umut ettkklerim bana küfür olarak dönüyorlar sanki anlamsız her şey
yanlış şeylerden medet umuyorsan peki
Belkide. Zamana bıraktım bende.
çok fazla irdeleme derim
şu sıralar ikisi de mevcut oluyor bende hacı
zihin karmaşası var fazlasıyla
İkiside mevcut
zihin karmaşası var fazlasıyla
Sorun karmaşası war
umarım atlatırsınız
inşallah
Uyuyamayanlardanim
zihnini boşaltmalısın
Nasil olacak o is
bunu önce istemelisin
karanlık ve sessiz bir odada uyumalısın
zinde olursun
Ya yorgunsam sadece
uyanmak istemiyorsan evet olabilir
Sahura zor uyandim -.-
yarın iş var mı :)
Allahima binlerce şükür yok
:) iyi uykular şimdiden :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar