Sevginin her şeyin üstesinden gelebileceğine inanıyor musunuz?

Pablo Neruda'nın şu sözü çıktı karşıma; “Önceden sevginin her şeyin üstesinden gelebileceğine inanırdım. Sonra anladım ki sevdiğiniz insanın size karşı anlayışı, saygısı ve sadakati yoksa istediğiniz kadar sevginizden delirin, üstesinden gelemezsiniz.”


Evet.. Sevgi her şeyin üstesinden gelebilir, buna inanıyor ve destekliyorum.
Fakat sevginin de yetersiz kaldığı noktalar şunlardır ki; karşınızda sevginizi daima reddeden, her koşulda negatif yaklaşımları ile enerjinizi minimuma düşüren, sürekli olarak geçmişte yaşayarak şimdiyi zerrece önemsemeyen insanlar var ise, ne kadar severseniz sevin üstesinden gelemez, kurtaramazsınız bazı şeyleri..

Sevgiyi bilen insanlar her zaman belli ederler kendilerini..
Sevginin her şeyin üstesinden gelebileceğine inanıyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum yalnızca aşk odaklı değil sayın KS halkı. Genel olarak insan ilişkilerindeki sevgiye inançsızlığı ele almak istedim. Lâkin sanıyorum ki detay yeterince açıklayıcı olamamış..
Sevginin her şeyin üstesinden gelebileceğine inanıyor musunuz?
Cevapla