2000 lira maaş ile çalışan bir mühendis için aklınıza ne gelir?
Ya da mühendis denilince aklınızda nasıl bir karakter canlanıyor?
Ya da mühendis denilince aklınızda nasıl bir karakter canlanıyor?
bence mühendisin branşı çok önemlidir. Yani su mühendisi ile elektrik mühendisi ya da yazılım mühendisi kıyaslanmaz. Önemli kişinin tecrübesidir. Kabiliyeti yüksek olan ve piyasa koşullarında aranan eleman olduktan sonra gerisi kolay diye düşünüyorum.
okumanızı tavsiye ederim. Mühendislikte sadece işi bilmek yetiyor. Piyasa koşullarını bil ve buna ayak uydur. Kafi bence... :)
Belediye calısanı 2.300 alıyo okumadan sen ne okudun cok merak ettim :d
makine
kendinisini geliştirmesi gerektiğini ve 2000 lira için mi mühendis olduğunu sorarım ona? Daha fazlasını hakediyorsun
bu soruyu en çok sorduğum dönemdeyim... Lakin geliştirmek? Ne yönde nasıl?
Dil biliyorum, bilgisayar programları desen var. Ancak çalıştığım yer bildiğim programları kullanmıyor mesela.. Kendime güvenim yok Ne yok dersen insan ilişkileri yok.. İkili ilişkiler yok vs.
Yeter :D Bende çalışsam mis gibi geçiniriz diye düşünürdüm
Cevap
10Cevap
Parası oldugu icin mi seviyoruz?
Mesleginin pek onemi yok iyiyse oh ne ala tabi diger erkeklere göre daha bilgilidir orasi ayri.
+1 ama bilgili olduğu çıkmaz meslekten ;)
Meslekten degil okumus ve kendini gelistirmis olmasindan bilgilidir dedim :)
ben otomotiv mühendisi olcam bakalım biz kaç alcaz. daha mezunu az bölüm makinenin mezunu çok olduğu içinde maaşın düşük yani. ne kadar çok mezun varsa maaşı o kadar standartlaşır
Maişları kapıştırıyorsak az daha kassam 2 ile çarpıyorum seni =)
O kadar oku, bir taraflarını yırt. Verdikleri maaşa bak. Adaletini s. dunya...
2000TL için mühendis bile olmam 2000tl her yerde kazanabilirsin
Mezun olayım bu çift diplomamla bana 5ten aşağı vereni bıçaklarım valla.
2000 az.
Kız değilim ama Keko olarak düşünürüm hem mühendis hemde 2k para alıyor.
Ben acırım en düşük memur maaşıyla eşit düşünsene.
sence nedir ederi?
Ben daha fazla maaş aldıklarını düşünürdüm
devlete gir 4000 al niye 2000 e sürünüyorsun
Eğer başlangıçsa okey, öbür türlü az.
Özelde çalışıyorsun değil mi?
tıp gectı para olayıdamı basladı artık :)
2000 TL para mı bu devirde
Ne muhendisi ama
makine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar