Siz de yaz kış yorgandan vazgeçemiyor musunuz?

Ben yaz kis yorgansiz yapamiyorum sizde oylemisiniz? :D bigun hava bayagi sicakdi isde haziran ortasi gibi idi gecen ay pike ortim dedim aksam oldu isde o yorganin agirligi yokdu sabahlara kadar uyuyamadim yatagin altindan aldim yorgani yattim kurdesende doksem tek dostum herhalde yorgan bu piskolojikmi ayrica:0
evet, yorganla uyurum
hayir, yorganla uyumam (yazlari haric)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Siz de yaz kış yorgandan vazgeçemiyor musunuz?
Cevapla