Kafam çok karışık ne hissettiğimi anlayamıyorum. Duygularımı nasıl anlamlandırabilirim?

Birini gerçekten seviyor muyum bilmiyorum, birinden gerçekten hoşlanıyor muyum, gerçekten darıldım mı ve onunla sonrasında küsmem mi lazım? Bunlar hep dalgalı bende, net olamıyorum.

Bu duygu karmaşası içinde boğulmamak için kendimi nasıl anlamlandıracağımı söyler misiniz?
Kafam çok karışık ne hissettiğimi anlayamıyorum. Duygularımı nasıl anlamlandırabilirim?
Cevapla