Daha önce 1,5 yıllık bir ilişkim olmuştu ve aldatıldığım için erkeklere güvenim kalmamıştı sonra onunla tanıştık bana hep seni aşka inandırıcam derdi bende gülerdim. Aşk belki zor ama bana tekrardan güvenmeyi aşıladı şu an ayrı olduğumuz halde hala ona güveniyorum bir sıkıntım olsa yine gider omzunda ağlarım derdimi anlatırım neyse biz çok eğlenceli bir ilişki yaşadık dışardan ağır abi bana ise suç ortağı deli doluyduk hep ve bizde saatin
hiç önemi yoktu tek bir mesajımla gelirdi ve bende gecenin hiç olmadık saatlerinde yanımda onu isterdim uykusundan kalkar gelirdi onunlayken hiç yüzüm asılmazdı bazen tatlı atışmalar olurdu sadece aramızda. Ona çok güveniyorum yanındayken dünya yansa yine bana zarar gelmez gibi hissediyorum mutluyum heycanlıyım neden bilmiyorum sürekli gözlerinin içine bakarak konuşuyorum huzur veriyor bana. Onunla uyumaya o kadar çok alışmışım ki yanımda yoksa gece sürekli kalkıyorum ama yanımdaysa hiç uykum bölünmüyor bile sadece gece saçımı sevdiğini farkediyorum onda ise gözümü bile açmıyorum. Çok saçma bir neden yüzünden ayrıldık bana zarar verdiğini düşünüyormuş fakat ayrıldık dediğime bakmayın ne o benden ayrı kalabiliyor nede ben ondan. Ve biz hiç birbirimize seni seviyorum tarzı şeyler söylemedik ben duygularıma bir isim koyamamıştım onun soylemesine gerek yoktu zaten yeterince belliydi.
hiç önemi yoktu tek bir mesajımla gelirdi ve bende gecenin hiç olmadık saatlerinde yanımda onu isterdim uykusundan kalkar gelirdi onunlayken hiç yüzüm asılmazdı bazen tatlı atışmalar olurdu sadece aramızda. Ona çok güveniyorum yanındayken dünya yansa yine bana zarar gelmez gibi hissediyorum mutluyum heycanlıyım neden bilmiyorum sürekli gözlerinin içine bakarak konuşuyorum huzur veriyor bana. Onunla uyumaya o kadar çok alışmışım ki yanımda yoksa gece sürekli kalkıyorum ama yanımdaysa hiç uykum bölünmüyor bile sadece gece saçımı sevdiğini farkediyorum onda ise gözümü bile açmıyorum. Çok saçma bir neden yüzünden ayrıldık bana zarar verdiğini düşünüyormuş fakat ayrıldık dediğime bakmayın ne o benden ayrı kalabiliyor nede ben ondan. Ve biz hiç birbirimize seni seviyorum tarzı şeyler söylemedik ben duygularıma bir isim koyamamıştım onun soylemesine gerek yoktu zaten yeterince belliydi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar