Aşırı suratsız biriyim hiçbir şeyden memnun olamıyorum bu yüzden kimse beni sevmiyor lütfen yardım edin?

hem çok soğukkanlı hemde suratsızım. mutlu değilim kendi içimde. olsamda bunu dışarıya yansıtamıyorum. çevremde ki herkes bundan şikayetçi ne yapmam gerek nasıl mutlu olacağımı bilmiyorum 18 yaşında olmama rağmen 60 yaşındaymış gibi sakin donuk bir yapım var :(
Aşırı suratsız biriyim hiçbir şeyden memnun olamıyorum bu yüzden kimse beni sevmiyor lütfen yardım edin?
Cevapla