Kişilik & Karakter Hayatınızın geneline bakılınca, kendinizi başarılı buluyor musunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bunu mesleksel manada düşünmeyin sadece!Ben, hayatta bazı şeyleri başarabildim diyebiliyor musunuz mesela? Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hayatınızın geneline bakılınca, kendinizi başarılı buluyor musunuz? Cevapla Meslek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
uykuluk12 Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Kendimi su an bok gibi hissediyorum. Birde gülen bok var. @haticee2048 2 3 Yorumla haticee2048 +1 yıl Gulen B'esinlerin O'ksitlenmis K'alintisi 😶 evet bu biz Yorumla uykuluk12 +1 yıl Sanat yapıyorsun kardisin 😅😅 Yorumla haticee2048 +1 yıl 😅 oluyor arada öyle şeyler Yorumla
Ugurbalikci Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Birçok şeyi başardım lakin bunlar iş ve kariyerle ilgili değil 1 0 Yorumla
YanlızlıkRıhtımı35 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 72% +1 yıl 17 sene önce sıfırdım şimdi %65 oldum şükür dahasını daha getireceğim Allahın izniyle 1 0 Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Bazı şeyleri başardım ama yeterli değil.. 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Neden? Yorumla Need4Read +1 yıl Yapmak istediklerim var daha.. Hayallerimin pesinden kosmaliyim. Yorumla Soran +1 yıl Anladım, çabalamaya devam o zaman. Yorumla Need4Read +1 yıl Aynen, kitap yazmak, değişik ülkeleri dolaşmak istiyorum. Yorumla Soran +1 yıl İnşallah olur. Yorumla Need4Read +1 yıl İnşallah 🙏🙏 Yorumla
queenofdragon Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl her şeyde başarılı oldum ve hepinize şanslar bebekler:)) 0 0 Yorumla
bisexkızz Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Evet tıp okuyorum 1 1 Yorumla jojo27 +1 yıl Doktor olursan ilk kendini muayene et Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kendimi su an bok gibi hissediyorum. Birde gülen bok var. @haticee2048
Gulen B'esinlerin O'ksitlenmis K'alintisi 😶 evet bu biz
Sanat yapıyorsun kardisin 😅😅
😅 oluyor arada öyle şeyler
Birçok şeyi başardım lakin bunlar iş ve kariyerle ilgili değil
17 sene önce sıfırdım şimdi %65 oldum şükür dahasını daha getireceğim Allahın izniyle
Bazı şeyleri başardım ama yeterli değil..
Neden?
Yapmak istediklerim var daha.. Hayallerimin pesinden kosmaliyim.
Anladım, çabalamaya devam o zaman.
Aynen, kitap yazmak, değişik ülkeleri dolaşmak istiyorum.
İnşallah olur.
İnşallah 🙏🙏
Evet, başarılı sayılırım.
her şeyde başarılı oldum ve hepinize şanslar bebekler:))
Konu konu değişir bu iş hayatım da evet
Evet tıp okuyorum
Doktor olursan ilk kendini muayene et