İlla şu işi başaracam, muhakkak başarmam lazım, inat ediyorum olacak, diye bir şey yok bende, en iyi başarı başaramamak ve neden başarmadığını tecrübe edip yeniden denemek, tecrübe başarıdır, benim görüşüm bu,
Başarı sadece sınırsız maddi güce sahip olmak ya da kusursuz bir kariyere sahip olmak değildir. Benim için başarı belli bir psikolojiye ve düşünce yapısına ulaşmaktır. Bilirsiniz ki olay sadece beyindir. Hissettikleriniz ne ise hayatta herşeyi onlar belirler. Az ile yetinmek değil bahsettiğim. mutlu olmak. O sınırı geçmek. O çizgiyi geçtiğiniz de duygularınız tamamen stabil hal alır ve durgunlaşır, dinginleşirsiniz. Kızmazsınız. Belki çılgınlar gibi eğlenemezsiniz ama, gerekte duymazsınız. Kusursuz bir karakteri sınırsız bir maddi gücü olan insandan daha huzurlu, daha dingin ve daha mutlu olursunuz. İşte benim başarılı hissedeceğim vakit o çizgiyi geçtiğim vakittir. Saygılar.. :)
Herşeyden önce öleceğimizi unutmamak lazım.. 😌 sonrası ise ne iş yapıyorsan yapacaksan her ne ise en iyisini hedef alıp işini ehliyle yapmak. Kısa bir Not: Herkes eşit yaratılmışken birilerine özenip örnek alınamaması da rica olunur.. Kendiniz olun bukalemun olmayın 😇
Hiç bir yolla bu mutluluğa erişemeyeceğim için cevap veremiyorum. Açgözlü birisiyim ve fazlasıyla hırsım da var cb. olsam bile gözüm yükseklerde olur hep
Kendime not:hayatta çok az başarısız oldum.. istediğim her şeye sahibim.. Okuyanlara not: darısı sizin başınıza umarım istediğiniz her şey sahip olursunuz..
Kurduğum hayalleri gerçekleştirdiğimde başarılı bir hayat yaşamışım demektir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Şuanki ekonomiye göre aylık 28-30 bin arası kazansaydım. Mutlu ve huzurlu yürütebileceğim bir evliliğim, 2sağlıklı çocuğum, ve her yıl yurt dışına seyehate çıkabilseydim kendimi başarılı sayardım.
Kendi kendine yetebildiğin ; kimseden hiçbir koşulda bişey beklemediğin ve bulunduğun ortam koşullarına ayak uydurduğun anda mutluluğu yakalarsın tabi yatmamak koşuluyla hareket berekettir !
İstediklerimi elde edebiliyorsam başarılı olduğumu düşünürüm. Ve limitlerimi her zaman bir adım değil 3-4 adım öne koyarım ki kendimi geliştirmek için fırsatım olsun.
Uzun yıllardır çalışıyorum ama henüz bir istikrar yakaladığım söylenemez, Her işten ayrığımda ailemin yanında kalmadığım, ailemle olan organik bağı sonsuza kadar kopardığım gün başarılı olduğum gündür
Teşekkür ederim gerçekten bunu başarmaya çok ihtiyacım var, Sonrasında mal istek ve ihtiyaç doğrultusunda mutlaka bi şekilde edinilir ama benim için öncelik bu
Yeri geldi günde 12 saat 14 saat çalıştım hem de asgari ücrete, yıllık izni bırak haftalık izin bile yoktu tamam başaramamda mutlaka benim de payım vardır vardır ama yine de ödülü bu olmamalıydı :S
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bir tek kalbin kırılmasını önleyebilirsem, bir yaşamdan acıyı alabilirsem, ya da bir acıyı hafifletebilirsem, ya da bir ardıç kuşunu yuvasına koyabilirsem, boşuna yaşamış olmayacağım Emily Dickinson