Hayatın Güzelliklerini görmek için neden bu kadar körüz?

Hayatımız neden hep bir belirsizlik silinmislikler ülkesidir ki. Hayatta mutlu olabilmemiz için birçok güzellik varken biz neden negatif yönüne yoneleriz ki?
Hayatın Güzelliklerini görmek için neden bu kadar körüz?
Insanlar değil midir bizi yoran? Sonra neden böyle oldun derler. Kırarlar üzerler sonra kendileri hiç-bir şey olamamış gibi çekip giderler.
Hayatın Güzelliklerini görmek için neden bu kadar körüz?
Hayatın Güzelliklerini görmek için neden bu kadar körüz?
Cevapla