Sadece Benim Mi Ablam Evlendi Ya , Çok Pis Zoruma Gidiyo ; Ablası Evlenenler Akıl Verin Nolur : '(?

2 hafta önce ablam evlendi , severek evlendiler , çok mutluluk , Allah bozmasın ama ayrı şehire gelin gitti. biz İstanbul o çorum ha mı na koyim

iki günde bir posta ağlıyorum kendimi P. ı. Ç gibi hissediyorum resmen ya :D terkedilmiş fanan fanan

ablası abisi evlenenler yardım edin nolur geçiyomu bu durum , bu arada abim yok ablam vardı ve o benim tek büyüğümdü : '(
Sadece Benim Mi Ablam Evlendi Ya , Çok Pis Zoruma Gidiyo ; Ablası Evlenenler Akıl Verin Nolur : '(?
Cevapla