Kuzenim gerdek gecesini herkese anlattı, bu konunun özel olduğunu düşünüyorum. Anormal olan ben miyim?

Kuzenim cuma günü evlendi, bugün ki telefon konuşmasında hem annesine hem ablama çok rahat ve açıkça anlattı. Doğrusu çok garipsedim
Bu konuda utangaç biriyim ama utangaç olunmasa bile anlatılmaması gereken birşey olduğunu düşünüyorum. 🙄🙄🤔
Ablam anormal olduğumu düşünüyor, bu durumda anormal olan ben miyim yani?
Kuzenim gerdek gecesini herkese anlattı, bu konunun özel olduğunu düşünüyorum. Anormal olan ben miyim?
Cevapla