Bir şey söylemek istediğinizde doğrudan mı anlatırsınız, yoksa dolaylı yoldan mı?

Bir şey söylemek istediğinizde doğrudan mı anlatırsınız, yoksa dolaylı yoldan mı?
Ben çoğu zaman dolaylı yoldan anlatırım.
Bir ihtimal düşüncelerim incitir düşüncesiyle..
Bir şey söylemek istediğinizde doğrudan mı anlatırsınız, yoksa dolaylı yoldan mı?
Cevapla