Çok stresli ve kötü bir dönemden geçiyorum, yaşam enerjimi nasıl güzelleştirebilirim?

İnanın her gördüğümde bunalım hissediyorum, olumsuz düşünüyorum, depresyona aşırı yakınım. Olayların olumlu yönlerini görebilmem için bana ne önerirsiniz? Lütfen yardım edin.
Çok stresli ve kötü bir dönemden geçiyorum, yaşam enerjimi nasıl güzelleştirebilirim?
Cevapla