bu sıralar o kadar gezdim ki son bir aydır artık çıkmıcam karar verdim mecbur kalmadıkça panik atağım başladı gene korona artıyor 😔 evlerimizin dipdibe olduğu komşumda korona çıktı dün :/
Hafta sonları doğa gezisi yapmayı düşündünmü hiç? Yesil, mavi ve yaz gecesi kapm atesi ışıgında herseyden uzak 2 gün gecirmek seni hafta boyu can skıntısı derdinden kurtarabilir
1
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yakınımda bunu yapacak biri olduğunu düşünmüyorum 🙄 ama çok istiyorum
Hersey istemekle baslar..! Sonra hayell devreye girer Kararlılık ardınsıra gelir Ve bir bakmısınki o cok istedigin atmosferin icindesin Yeterki sen vazgecme :)
O atmosferi bende cok severim hatta her hafta sonu kucuk bir seyehat ile istanbuldan kocaeline gider denizi dogayı kusların ormana seslenisine kadar herse eslik eder bana ve sonra kacivert gecenin yıldizları karsılamaya baslar ilerleyen saatte gercek sessizlik geldiigi andır Agustos boceklerinin cıkardıgi ses baslar derken yavas yavas resetlendigimi hissetmeye baslarim Közü olusmus atesin hafif dumani tütmeye baskarken gök yuzü lacivert rengini kizıl şafak vaktine coktan teslim etmis oluyor ve yeni bir gunun aydinligiyla merhaba diyorsun once kendine ve yeni bir güne 😊👍
Evde can sıkıntısı sonucu bir anda vakti keyf'e cevirmenin en etkili formulü ne biliyormusun ? Biri gelicek ve diyecekki..! Cantanı hazırla gidiyoruz..! Ve sen su kelimeyi söyliyceksin? Neeereeeyeee :) Söyle cebap verilecek sana.. Daha Önceden Hıc Gıtmedigin Biryere
Bak can sıkıntisı közde kahve demlemeye Yaz gecesinde cadır kurmaya Kumsalda gunesin dogusunu beklemeye Ve o keyifin huzura donusmesine nasıl degisiyor gör :)
Bence Harika fikir. Böyle gelip cantani hazırla diyecek biri yoksa Sen onu diyen o kisi ol :) Hımmm diyecek kisi yoksa sıkınti ozaman Boyle bir durumda.. sadece manevi desdekte bulunabilirim Uzulne olur oyle seyler Takma kafana dert etme gibi yanii :))