Denemekten zarar çıkmaz, halledebilirim düşüncesiyle ya da tamamen gövde gösterisi yapma amacıyla üstesinden gelemeyeceğiniz yükün altına girer misiniz? #Captivating
Önceden is yerinde bunu çok yaşardım , istemeden kendimi o zorlukların içinde debelenirken bulurdum , ancak zamanla bunun farkına vardım ve ruhen , zihnen ve bedenen kaldırabileceğim kadarına razı oluyorum.
Hayır, bahsettiğim şey öyle bir yük değil. Örneğin iş yerinde sana çok zor bir iş veriliyor. Yapabileceğini düşünüyorsan sorumluluğunu al, yapamayacaksan diğer çalışanlardan birine de yaptırabilirim diyorlar. Sen de kendi iradenle o sorumluluğu yapamayacağını bildiğin halde üstleniyorsun. Böylelikle taşıyamayacağın bir yükün altına girmiş oluyorsun.