Ne iş ne de yaşantımda beni bir alta düşerek şeyleri sırf çıkarlarım uğruna ayaklar altına almam.. Zaten menfaat dünyası hepimiz yeri geliyor kendi çıkarlarımızı önce göz önünde tutuyoruz. Herşeyin bir sınırı olmalı bu insanın kendini iyi hissetmesi için özsaygısını kaybetmemeli derim..
Herkes hayır demiş ama ne gariptir ki denk geldiğim insanların çoğu ve orada burada görüp duyduğumuz, izlediğimiz insanların büyük bir kısmı, çıkarları uğruna her türlü haltı yiyen insanlar 😄 belki de insanlar artık bazı şeyleri çıkar olarak görmekten çok, hakkıymış gibi görmeye başladığı için böyle bir çelişki var...
aynen bana her yol mubahdir mesela dun benden ust reyisimle kavga ettik burnum kanadi is yerinde calisanalrdan kavgayi haber verdiler ve mudur onu isden cikartdi is arkadaslarim bana git mudure deki ise geri kaytarsin onu bende demedim ben zaten onunla calisamiyordum alcağin tekiydi ve bu yuregimden oldum
Kesinlikle her yol mübah olmaz. Eğer karşımdaki faül yapıp hareket ediyorsa bende aynısını yaparım ama bilmiyorum anlar mı bunu... Kendi çıkarlarını korumak adına her yolu münah sayan bir yerde çalışıyorum. Bunu fark ettiğim de zaten o kişiler ile aramda mesafe vardı ve mesafe tamamen açıldı, sadece işimizi yapıyoruz. Biraz daha kesinleşsin yerim, yurdum daha sonra hakkaniyet ile kendi çıkarlarımı korumaya devam edeceğim.
Asla Hele ki devrimi Savunan Emegin yaninda sofrasinda olan Bedel odemis bedeller vermiş Belki. yarin bir kose basinda ya da bir hucrede son nefesini verecek Bir insan için Değerler onemlidir Durus onemlidir Onu o yapan degerleridir
Hadi buraya yazdığınızı değil de iki dakika kendinize gerçeği söyleyin xd İnsanlar neler uğruna birbirini satıyor. Olmamızı beklediğimiz kadar temiz değiliz dürtülerimiz böyle, Evet önce kendin sonra diğerleri
Hırsızlık yapmam. Kesinlikle 5 kurusunu cebime atmam. Benden çıkıyor. Ben extrem uç noktalarda takılıyorum, sporlarla. Fazla ölüm riski yaşadım. O yuzden gerek yok hırsızlığa
Tamam belki kendi çıkarlarımı korumak zorundayım ama bunu yaparken kimseyi kırmadan hiçbir şeye zarar vermeden yapmak zorundayım. Yani her şey mübah ve hak olamaz