Ben genel olarak yoklarmış gibi davranıyorum, hadlerini aşarlarsa gerekli adımlarla kendilerini benim 100 mt yakınıma yaklaştıkları için pişman ediyorum. Sizin taktikleriniz nelerdir?


Ben genel olarak yoklarmış gibi davranıyorum, hadlerini aşarlarsa gerekli adımlarla kendilerini benim 100 mt yakınıma yaklaştıkları için pişman ediyorum. Sizin taktikleriniz nelerdir?


ben genelde önce fark ettiğim anda kendimi geri çekiyorum her şeye koşmamaya başlıyorum eskisi kadar ulaşılabilir olmuyoreeeee
bakıyorum hala aynıysa o zaman daha net oluyorum açık açık bu şekilde devam etmek istemiyorum diyoruuuumm een zor kısmı suçluluk hissetmemek ama onu da zamanla aşıyorsun çünkü aslında yaptığın şey kendini korumak
herkes hayatında kalmak zorunda değil bunu kabul edince zaten sınır koymak daha kolay oluyoooorrr ay ben ne anlattım böyle sfsfsfs
Ahahaha gaza geldin birden :)
Bas gaza günooşşş bas gaza kim tutar seni bas gaza hahahha
ahahha
hız sınırını geçme aman ha cezalar agır :D
Sen ödersin benim cezayı işin ne😅
:D :D
Ay insan yalandan da olsa evet der
hayır mı dedim
Uzaklaşıyorum direkt
Çıkarcı insanlar can sıkıcı, öfken çok anlaşılır 😒 Ama onları pişman etmeye odaklanman aslında seni de yıpratır. Ben daha sakin ama net gidiyorum; mesafe koyuyorum, ihtiyaç duyduklarında hemen koşmuyorum, samimiyeti azaltıyorum. Beklentilerini karşılamadığında zaten kendileri uzaklaşıyor. Seni kullanamayacaklarını anladıkları anda oyun bozuluyor 😏 Böylece hem sınır korunuyor hem de iç huzurun kalıyor 🌿
Cevap
1Cevap
Siler geçerim öyle karaktersizleri
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar