Gereksiz samimiyet kurmaya çalışan insanlara nasıl sınır çekiyorsunuz?

Ben kırılır üzülür diye birşey demeyeyim dedim ama kendi vazgeçmiyor. Kurumsal firmadayız suratına bile bakmıyor Kübcüğüm buraya bakar mısınlar işte böyle yılısık hareketler ki ortamda insanlar birbirine hanım bey diye hitap ediyor bu dingil öyle çagırdıgında bakmıyorum bilr ama devam ediyor rahatsız hissediyorum herkes noluyo birşey mi var diye bakıyor.
Gereksiz samimiyet kurmaya çalışan insanlara nasıl sınır çekiyorsunuz?
Cevapla