Anksiyetem yüzünden ders çalışamıyorm bu durumu yaşayanlar var mı?

Korona dolayısıyla anksiyetem arttı. Ve ilaç kulandgm zaman da hiç ders çalışamıyorm. İlaç kullanmadan bu durumu atlatmam gerek ama ne yapacağımı bilmiyorum. Kimseye de anlatamıyorum. İnsanlar dışarı çıkamadığım için benimle dalga geçmeye başladı. Dışarıdan kitap aldığım zaman bile okuyamıyorum. Kararsızlıktan ölmek üzereyim. Aynı durumda olanlar var mı benimle.
Anksiyetem yüzünden ders çalışamıyorm bu durumu yaşayanlar var mı?
Cevapla