(Bu bir bayan arkadaşın sorusudur onun soru limiti dolduğu için ben açıyorum)
sürekli kendimi yargılıyorum yaptığım hatadan dolayı tamam öyle hayat memat meselesi değilde. kendimden utanıyorum defalarca aynı şeyi tekrar tekrar yapmanın salaklığını yaşıyorum diyorum bazen insanda kullanılması gereken beyin varken bende acizlik nedir böyle diye sürekli kendimi yargılıyorum yaşadığım olaydan ötürü defalarca aynı mallığı yapınca diceksiniz ne yaptın ki bu kadar kendine düşman oldun. sadece kısaca şu kadarını söylim size ne yaptığımı söylesem hakketmişssin dersiniz ve bu kelimeleride hakkettiğimi söylersiniz...
sürekli kendimi yargılıyorum yaptığım hatadan dolayı tamam öyle hayat memat meselesi değilde. kendimden utanıyorum defalarca aynı şeyi tekrar tekrar yapmanın salaklığını yaşıyorum diyorum bazen insanda kullanılması gereken beyin varken bende acizlik nedir böyle diye sürekli kendimi yargılıyorum yaşadığım olaydan ötürü defalarca aynı mallığı yapınca diceksiniz ne yaptın ki bu kadar kendine düşman oldun. sadece kısaca şu kadarını söylim size ne yaptığımı söylesem hakketmişssin dersiniz ve bu kelimeleride hakkettiğimi söylersiniz...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar