Kendimi çok yargılıyorum neden? Fikirlerinize ihtiyacım var?

(Bu bir bayan arkadaşın sorusudur onun soru limiti dolduğu için ben açıyorum)

sürekli kendimi yargılıyorum yaptığım hatadan dolayı tamam öyle hayat memat meselesi değilde. kendimden utanıyorum defalarca aynı şeyi tekrar tekrar yapmanın salaklığını yaşıyorum diyorum bazen insanda kullanılması gereken beyin varken bende acizlik nedir böyle diye sürekli kendimi yargılıyorum yaşadığım olaydan ötürü defalarca aynı mallığı yapınca diceksiniz ne yaptın ki bu kadar kendine düşman oldun. sadece kısaca şu kadarını söylim size ne yaptığımı söylesem hakketmişssin dersiniz ve bu kelimeleride hakkettiğimi söylersiniz...
Kendimi çok yargılıyorum neden? Fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla