Gece yarısı aniden uyanmıştım sebepsiz yere. Tekrar uyumaya çalıştım. Yüzüstü yatıyordum. Yarı yanık yarı uykulu bir şekilde yatağa bastırıldığımı hissettim. Aileme seslenmeye çalıştım ama sanki sesim kısılmış gibiydi. 30-35 saniye böyle kaldım, sonra üstümdeki baskı kalktı. Gerçekten korkunçtu
Oldu. Fazlaca oldu da goz ardi ediyorum. Ruyalarim veya normal zamanda yasadigim oldu, uçsuz bucaksız kırlarda ılgıt ılgıt esen rüzgarlarda tatlı tatlı dans eden ve buram buram güzel kokular salan, derin derin nefesimizle yüreğimize işleyip neşeme neşe, huzuruma huzur, mutluluğuma mutluluk katan lavanta çiçeğim. Dua ettim ve oluruna biraktim.
Şu saatte sorabilecegin en kötü soruyu sorduğun için teşekkür ederim. Ve şu resimle benim stres oranı mı tavan yaptığın için ayrıca müteşekkirim. Şimdi nasıl uyuyacağım merak ediyorum. Bacağımi yorgan altına çekmeye ve kafamda üretmeye başladım bile. Sağol.🤦