Linçlemeyin ama ben samimiyetsiz buluyorum. Tek tük de olsa dedikodu yapan ya da yapmış insanlar vardır ya. En çok da şu dedikodu yapan insanları topa tutan kişiler yapıyor. Bu yüzden dedikodu yapan ama bunu zevk, alışkanlık haline getirmeyen bir kesim illa ki vardır.#Captivating
Dedikodu yapmayı sevmiyorum diyen birinin samimiyetine inanır mısınız?
Ya hiçkimse, bencil lafçı dedikoducu kibirli vs etikete maruz kalmak istemez ondan hayır der ben öyle değilim falan. İnsanız haliyle herşeyden azar azar bulunsa da bizde bazı insanlar çıtayı zorluyor ve muhabbetin yüzde yirmi beşi de değil hepsini başkasını anlatarak geçiriyor. İşte bakınız bu insanlara dedikoducu deniyor ve uzak durulması da gerekiyor biliyorum kıskançlık gibi nedenlerle biri hakkında negatif birşey duymak ego okşayabilir ama kendimize 'İyi bir insanım.' lafzını yakıştırmaya yüzümüz olması için azaltmamız lazım. Konusu açılırsa bizene ondan demeli. Erkeklerle kadınlar arasındaki yorumlarda bile fark eder onlar daha bir Fransız böyle şeylere daha çok biz seviyoruz o yüzden ben direkt söylerim dedikodu seviyorum, bilgi alışverişi falan ahah
Ben cidden sevmiyorum. Doğru da bulmuyorum. Bazen dayanamayıp 1-2 söz çıkabilir sinirlendiğin bir olay için ama oturup insanların hayatları hakkında konuşan insanlarla asla konuşmam.
Dedikodunun dayanılmaz cazibesine kapılmıyorum diyen yalan söyler. Sevmiyorum diyen de kendini bir anda bunun içinde bulabilir, kendiyle çelişebilir yani.
Tabi canım ,, malum herkesi kendiniz gibi fesat sandığınız müddetçe inanmanız tabiki de güç olur... Bir kere dedikodu benim inandığım ve benimsedigim dinde büyük günahlardan bir tanesi.. ben kendimi neden böyle bir şeye sürükleyim