Varsa neden? Yoksa neden? Kısaca açıklar mısınız?
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu dünyada her türlü insanın özgüvenli gezme hakkı var. ki başka ülkelerde sen 200 kilo bile olsan kimse seni rahatsız edecek bakışlar atmaz hiç rahatsız olmazsın gönül rahatlığıyla gezersin. Ama maalesef biz Türkiyede yaşıyoruz yolda geçen kişinin fiziksel bir sıkıntısı varsa adamı utandıracak bakışlar atıyorlar hatta yanındakilere bile la şu sakata- şişmana- tipsize bak derler. Cidden bu ülkede çok fazla cahil insana var
Özgüven bence kişinin kendisiyle barışık olmasıdır. Şişman ya da çirkinim diye alınganlık yapmak saçmalık. Mesela güldür güldür Show da cüce var bir tane. Adam milyonları güldürüyor. Durumunu fırsata çevirmiş.
Evet ama benim sorum aslında senin tam tersini düşünenlerin neden öyle düşündüklerini anlamaya yönelikti. Ama bu insanlar sorumu bile anlayamadılar :))
Neden olmasın ki? Şişman diye neden her şeyden mahrum kalsın ki? insan değil mi oda önemli olan tip fizik değil, önemli olan duygular diye düşünüyorum...
Öz-güven bununla alakalı değil, ama ozsaygisi olan insan şişman olmaz bence. Ama yine de o insanın neler yaşadığını, belki salmasinin geçerli bir nedeni vardır bilemeyiz. Yani özgüvenli olmaya herkesin hakkı var. Ve bunun örneklerini de gordum
Yemek yemeyi sevmek neden özsaygısızlık olsun ki?
Sadece yemeklerle sağlık bozulmaz sigara, alkol, stres pek çok faktör var. Ve kilolu insanların kendine özsaygısı yoktur tezin çok geçersiz çünkü öyle olan birçok insan tanıyorum
Tabi ki
Cevap
7Cevap
Var derler kızlar arkasından laf eder seni ezer geçin bunları
Evet neden böyle
:D :D bence sende aşağılık kompleksi var.. onlar özgüvenli ve sen pısırıksın kendindne utanmalısın
Bence bu tarz bir yorum yaptığın için sen kendinden utanmalısın.
kendimden utanacak bir şey yapmadımama şunu biliyorum biraz daha rahat olup daha kendin olursan kazanan sen olacaksın :)
Kendim gibi olmadığımı nerden biliyorsun? Beni tanımıyorsun 😊
sorduğun sorudan öyle olduğunu düşünüyorum :D
Sorduğum sorudan aşağılık kompleksi, pısırık ve kendim olamadığımı anlayacak kadar zeki olduğunu düşünüyorsun anlıyorum. Peki soruyu yanlış anlama ihtimalin olduğunu hiç düşündün mü :) belki sandığın kadar zeki değilsindir
ben zeki olduğumu düşünmüyorum ama bana kalırsa öyle dedim yoksa tanımadığım insanlar hakkında konuşmasını hiç sevmem..
Tanımadığın insanlar hakkında konuşmayı sevmediğini söylüyorsun ama benim tek sorumla karakter profilimi çıkarabileceğini düşünüyorsun :) sana hayatında kendinle çelişmediğin anlar dilerim. Bu arada tavsiyem bol bol kitap okuman olur okuduğunu anlamana yardımcı olur :)
pek yazdıklarıma dikkat eden karşımdakini umursayan birisi asla olmadı
Madem öyle neden yazıyorsun
yazmak istedim yazdmı...
Düşünmeden ve sadece içgüdülerine göre hareket edenlere ne denir bilirsin :)
ben içgüdülerimle hareket etmem ki.. duygusuzun tekiyim.. sıkıldım yorum attım bir şey çıkarma yani
‘Yazmak istedim yazdım’ bu düşünmeden sadece içgüdüne göre hareket ettiğini gösterir.
Ayrıca duygusuz olamazsın her insanın duyguları vardır :) umarım kendini geliştirebilirsin yoksa o boktan yaşantında başaramadıklarına ‘ben umursamazım’ kılıfını uydurmaya devam edersin.. iyi geceler
Yok tabi. Ama böyle olup utanmadan özgüvenli olan tipler var.
Neden utanmaları gerekiyor
Şişman ve çirkin olmak suç mu?
Neden?
Neden düzeltmek zorunda olunsun ki?
Noldu düşünmek zor mu geldi 😂
Kimse isteyerek kilolu olmaz kilo gider ama önemli olan duruşundan ödün vermemek
Sürekli red ve dışlanma olursa öz güven düşer ve kendini sevmeme başlar
Red eden ve dışlayan insanların o kişiden daha fazla değerli olmasının tek nedeni görünüşleri midir?
Şişmanlık çirkinlik değildir kilo alinir verilir
Çirkinlik
Ver o zaman spora git maça iç balik sebze tüket ama verince de dünyalar güzeli olmayacaksın yani bunu demek istedim neysen o
Bizene
Özgüven hak mıdır?
Özgüven haktır demiyorum. Şişman insanların özgüvenli olmaması gerektiğini düşünenler var. Neden şişmanların özgüvenli olmaya hakkı yok diyorum? Anladın mı
olsunlar be reis :d
Çirkin değilim üstüme alınmıyorum diyorsun yani 😂
çirkin olsamda farketmez bu saatten sonra :D
Bu saate kadar ne olmuş olabilir 😂
bilmem onuda bilcek birileri vardır belki
Sen kimseye söylememişsindr
niye söylemiyim
Var elbet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?