Valla benim iç sesim duyulsa kan gövdeyi götürür galiba 😂😂
. Sizin iç sesiniz duyulsa neler olurdu?


İç sesimi duyduğunuzda anlık ben;
"Kan görüyorum hocam, vahşet görüyorum, şakak kemiğinden girmiş levye görüyorum hocam, levye hocam şakak kemiğinden girmiş"
neler nelerrrr :D
İç sesim bu gibi şeyler diyo bazı insanlara duyulsa artık bilemiyorum 🥳
Abla fatiha okursun sanırım iç sesim sürekli konuşuyor. 😂
Hep iyi hep iyi kötü düşündüren ler düşünsün hanımefendi
Sağolun sizinde hanımefendi.
teşekkür ederim.
Cevap
30Cevap
İç sesimin tonu çok güzel. Kulağıma hep hoş şeyler söylüyor. İç huzurumu kolay bozmam ben. :)
Değişen bir şey olmaz. İçimden geleni deli gibi hemen açıkça söylerim.
Ortalık çok karıştı. Sonra bu halimle kabul edenler kaldı ve diğerleri gitti. Kalanlar ya sabır deyip idare ediyor 😂
Çevrenizde kolayca gözden çıkarabilirim diyeceğiniz kişiler varsa deneyin. Arkadaşlar, bazen konuşur konuşur ve tamam sen ağzını açmasan daha iyi derler. Ne diyeceğimi kesin bilirler 😂
Sonucu merakla bekliyorum. Deli damgasını hazır tutun. :)
Genelde içinde ne düşünüyorsam onu söylüyorum çok köydenden kovulsam da, sonun da kabulleniliyor insanlar. Bazen düşündüklerimi söylememem gerekiyor gibi olduğunda, başkalarını kandırmaktansa kendimi kandırıyorum. O yüzden genel de rahatım. 🙂
içimden geleni söylerim hak edene hak ettiği cevabı veririm sorun yok kişiye göre değişir iyi mi kötü mü oldugu.
İç dışa, dış içe çevrilse, içim yaralar bağlamış da içinde kurtlar cirit atıyor görünürdü.. Hz. Eyüp (as) misali..
#Vesselam
Ah şu iç ses Şukûfe diyorum, düşük çenesi ve yaygarayı kopartışı ile ne belalar açardı başıma kim bilir... :/
İç sesim kötülerin temizlenmesi üzerine olduğu için her zaman iyi şeylere sebebiyet oluyor ;)
sesim duyulsa da duyulmasa da kaderde ne varsa o oluyor napak :)
Benimkinin bir ortası yok bir savaş halindeyiz... 😱😂
insanlar zaten iç sesini duysa bir tane çocuk olmaz dünyada
İç sesim duyulsa, dışımın sakinliğine herkes çok şaşırırdı.
Iyi şeylerde var kötü şeylerde hic gerek yok duyulmasın
Bilemiyorum benim iç sesim şahsen çılgın hatta adı bile var maviş derim ona çünkü mavi tutkunuyum
İçimde ne varsa aynen dışarıya aktardığım için ne problemo 😉
Dışımdan söverim zaten kötü düşüncelerimi direkt söylerim
Selam,
İç sesim duyulsa borsa batar Corona kaçar kıyamet kopar 🙄
İçimden söylediklerimi zaten çoğu zaman muhattap olduğum kişinin suratınada söylüyorum ama söyliyemediğim zamanlar... yok duyulmasın böyle hayat daha güzel. 😅
Hiç iyi şeyler olmaz..
İyi şeyler olur. Kendi açımdan
Bu ara içimden ha bire dua ediyorum iyi olur herhalde.
Hiç birsey olmaz sadece kıyamet kopar 😬
Hiç iyi şeyler olmaz 😄
Hahahah
Sana diyorlar bebeğim 😊
hiçbişey olmaz çünkü iki türlü de söylüyorum olanlar oluyo kasjdcx
İçimdeki çoğu şeyi dışarı döktüğüm için pek bir sorun olacağını sanmıyorum
İç sesim bile patavatsız değil anacım sorun yok. İcimiz disimiz bir 😂🤞🏼🤞🏼🤞🏼
Çok fena. Hakaretler havada uçuyor :)
Yarı yarıya demek istiyorum😂
Aman allahım gebertirler beni
Hiç iyi şeyler olmas mskjsnd
Ortalık texsasa döner,😀😀
Kesinlikle iyiki😂 duymasınlar🙈
Kavga, rezillik vs..😂
Keşke herkesin iç sesini de işitsek , ben varım
Etrafımda kimse kalmaz.
Çok kötü şeyler olur😜
Çok iyi şeyler olmaz sanırım
içim dışım bir bu yüzden tek tabancayım
😂😂😂
Yaşamam herhalde🤷♀️🤦♀️
İç sesim bana özeldir. Ser verip sır vermez.
İyi mi kötü mü tartışılırda. Çok kalp kırarım
İnsanlar için hep eleştiri söyler kesin.
Kişiye gore degisiyor iç sesimin soyledikleri
Beni yasatmazlardi cidden
Valla benim içsesim okul çocuğu galiba hiç iyi şeyler söylemiyor
Şimşekler fırtınalar kopar ashaha
Hayat daha iyi bir yer ve insanlar daha iyi olurdu
İyi şeyler duyulur valla birde bol bol söverim
sıkıntı olmaz..
çünkü içim dışım birdir..
İç sesim her zaman iyidir benim
:D allaha şukur
Kötü
İnsanlık yok olmuştu.
Kötü birşey olmaz
Ortalık karışır😂😂
Kötü şeyler olur.
Kötü olur.
Çok pis dayak yerim
Kötü şeyler olur
Çok kötü olur kimsede sır falan kalmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?