Gençliğini hiç çalışmadan hep işsiz parasız geçirmiş bir erkek boşa mı yaşıyordur?

Ben 31 yaşındayım işsizim daha hiç işim olmadı hiç çalışamadım mesleğim de yok zaten gençliğim de hiç çalışmadan tamamen işsiz parasız geçti bu yaşıma kadar da hep parasız yaşadım yaşlanınca da emekli olamayacağımın farkındayım hiçbir birikimim de yok böyle bir erkek boşa mı yaşıyordur zaten bekarım evlenemedim bile
Gençliğini hiç çalışmadan hep işsiz parasız geçirmiş bir erkek boşa mı yaşıyordur?
Cevapla